שירות ואחריות

שירות ואחריות

השרות בסניפים ומנהלת  Simply-Wood

מגוון תחומי מוצר –  Simply-Wood מעצבת, מפתחת ומייצרת ריהוט פנים לסלון וחדר המגורים, פינות אוכל וחדרי שינה.

מגוון הרהיטים כולל ספות ומערכות ישיבה המיוצרים במידות סטנדרטיות או בהתאמה אישית למידות ספציפיות תוך בחירה אישית של בדי ריפוד ממיטב יבואני הבדים בארץ. מבחר כורסאות זמין להזמנה ממלאי או בהתאמה אישית של בדי ריפוד.

מזנונים, ספריות, שולחנות סלון ושולחנות צד  במבחר דגמים וגימורים, עיקרם נמצא במלאי שוטף.

כן מציעה החברה שולחנות אוכל נפתחים, עיקרם מעץ ומוצריו וחלקם משולבים עץ, זכוכית ומתכת. קיים מבחר כיסאות וספסלים תואמים לשולחנות. השולחנות והכיסאות נמצאים בד"כ במלאי זמין לאספקה מיידית.

חדרי השינה של Simply-Wood  כוללים מיטות עץ ומיטות מרופדות הניתנות להתאמה אישית  במגוון רחב של בדי ריפוד ומידות. את המיטות ניתן להזמין עם ארגזי מצעים וכן עם מבחר איכותי של מזרני PRIMIUM  המיוצרים ע"י מיטב יצרני המזרנים בארץ.  עוד מציעה הרשת מגוון רחב של  מוצרים משלימים לחדר השינה  כגון: שידות לילה, שידות  טואלט, מכתבות , גופי תאורה ומראות קיר. עיקר המוצרים ובכללם: מיטות ,שידות, מזנונים , שולחנות וכיסאות נמצא בד"כ במלאי מיידי לאספקה.

 

סניפים –  רשת רהיטי האיכות Simply-Wood משרתת בנאמנות את ציבור לקוחותיה מזה 20 שנים. נציגי המכירות ומעצבי החברה המקצועיים שלנו עומדים לרשותכם ב-6 סניפי הרשת ללימוד צרככם וטעמכם ולהציע כל רהיט ממגוון מוצרנו התואם לצרכים וטעמים אילו. מגוון מוצרי הרשת מוצג פיזית בתצוגות סניפי הרשת. מפאת רוחב מגוון המוצרים לא ניתן להציג את כל המוצרים בכל תצוגה, כדאי שתתעדכנו קודם לביקור בסניף מסוים אם פריט בו אתם מעוניינים נמצא בו.  לרשימת הסניפים הקש:

http://simply.abait.org.il/%D7%A1%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D/

 

מחלקות מנהלת החברה – 04-6227732

מח' תיאום אספקות – המח' ממוקמת במרכז הלוגיסטי של החברה בפארק תעשיות עמק חפר, עומדת לרשות ציבור הלקוחות , בימים א-ה 8:00 – 16:00. תפקידה הוא לתאם לנוחיותכם במידה האפשרית את מועד האספקה וההרכבה. התיאום נעשה לשעות הבוקר או אחה"צ במרווחי זמן המתנה מקובלים של 3 שעות. המובילים / טכנאים הינם קבלנים מקצועיים המועסקים ברישיון ע"י Simply-Wood באופן בלעדי שנים רבות והם אמונים על תחום ההובלה ההרכבה והכרת מוצרינו על בוריים. במידה ותרצו לפנות רהיטים ישנים מהבית יש לתאם אתם במקום את עלות הפינוי.

מח' שירות לקוחות – נציגת מח' השרות עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א' – ה' בשעות 9-00 – 14:00.ניתן לפנות באמצעות החנויות, טלפון, דוא"ל או מסרון. הננו מתחייבים לתת מענה לכל פניה תוך 72 שעות מהגעתה. מנהל/ת השירות יבדקו כל פנייה לגופו של עניין באמצעות הגורמים הטכניים הממונים בחברה ויחזרו אליכם לטיפול והשגת שביעות רצונכם במידה האפשרית. במידת הצורך תיפתח קריאת שירות אשר תטופל עפ"י תנאי תעודת האחריות ואמנת השירות של חב' Simply-Wood וכמתחייב עפ"י חוקי הגנת הצרכן (ראו פרק תעודת האחריות ואימון הציבור).

מח' כספים והנה"ח – נגישה לציבור הלקוחות והספקים בימים בימים א'- ה' בין 9:00 – 14:00. המחלקה עומדת לרשות הלקוחות לבירור מצב החשבון , תשלומים , חשבוניות , קבלות , החזרים  וכל אשר יידרש ועונה על דרישות החוק בתחום הכספים.

מזכירות החברה – עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א' – ה' 9:00 – 17:00 לתמיכה בכל דבר ועניין שלא טופל או נפתר באמצעות סניפי הרשת או שאר מחלקות החברה.

 

הזמנה , אספקה ותנאי תשלום

עם בחירתכם במוצר התואם לצרככם, טעמכם ותקציבכם, תוזמנו לחתום על כתב הזמנה בו ירשמו פרטיכם, פרטים מדויקים של המוצרים שהזמנתם, תנאי התשלום ומחירי ההובלה והרכבה. בעת ביצוע הזמנה יבקשו נציגי המכירות את שימת לבכם לפרטים כמו התאמת מידות המוצרים  שהזמנתם לחללי הבית הרלוונטיים וכן כי ניתן להוביל ולהעביר פיזית את המוצרים לביתכם וכן בתוך מעברי הבית.

האחריות להתאמת המידות ואפשרות ההובלה וההרכבה חלות עליכם ואו על המעצבים המלווים אתכם, במקרה של ספק הננו ממליצים להזמין מראש טכנאי של החברה למדידה מראש של התאמת מידות המוצרים- עלות של 150 ₪. בעת הזמנה של מוצרים שנועדו להתקנה על קירות- מערכות קיר, מזנונים, מדפים, תקבלו מנציג המכירות דף הוראות להכנת הקיר מראש ובבדיקת הקיר להתאמתו לתליית הריהוט. קירות גבס או סיליקט (איטונג) אינם מומלצים להתקנות רהיטים. כן יש לוודא מראש התאמת מיקום שקעי חשמל, תקשורת וצנרות לצורך הרכבת רהיט על קיר.

לעתים בגלל גודל רהיט שהוזמן או חוסר נגישות במעלית או חדר מדרגות יש צורך להסתייע במנוף. ברשות הטכנאים וכן בסניפים רשימת ספקי שירותי מנוף. תוספת העלות הממוצעת לשירותי מנוף היא כ- 400 ₪ תלוי בגובה/קומה. עלות המנוף אינה כלולה במחיר ההובלה וההרכבה ותחול על הלקוח.

שינוי / ביטול הזמנה – שימת לבכם כי לא ניתן לבטל או לשנות מוצרים מרופדים בהתאמה אישית של בדים או מידות לאחר יומיים ממועד ההזמנה, אלא בתשלום פיצוי בסך 30% בגין ההוצאות שנגרמו לחברה. למוצרים המוזמנים בהתאמה אישית של מידות ובדים ואינם מוצרי מלאי אין כל אפשרות החזרה אלא אם כן נפל במוצר פגם ייצור יסודי או שאספקתו עוכבה מעבר לסביר – ראו בתנאי הזמנה. כמו כן, לא ניתן לבטל או להחזיר מוצרים אשר נרכשו בתנאים מיוחדים מתצוגות או מעודפים.

זמן אספקה למוצרים המוזמנים בהתאמה אישית ומיצרים בארץ  6-8 שבועות או למוצרים מיובאים שאינם במלאי יתכנו זמני אספקה ממוצעים של 12-16 שבועות. פרטים מדויקים יצוינו בהזמנה. לשימת לבכם למוצרי יבוא ניתנת זכות חוקית לחברה להתעכב עד כחודש ימים מהתאריך המובטח היה ועיכוב הנובע מגורמים שאינם תלויים בה (שביתות בנמל וכד').

תיאום אספקה – עם הגיע מועד אספקת המוצרים נתקשר אליכם באמצעות מח' תיאום האספקות לקביעת מועד אספקה המתאים לכם, במידת האפשר. אם טרם השלמתם את תשלום כלל עלות ההזמנה תוזמנו לסניף בו הזמנתם ואו טלפונית להשלים את תשלום הזמנה לפני מועד האספקה.

תנאי תשלום אמצעי תשלום מקובלים הם כרטיסי אשראי, צ'קים ומזומן. לנוחיותכם מעמידה החברה תנאי תשלום ללא ריבית- עד 8 תשלומים בתנאי מבצע לתשלומים או לחלופין בתנאי מבצע למזומן, עד 3 תשלומים ללא ריבית. בעת תשלום בצ'קים יהיה ניתן לספק את הרהיטים רק לאחר פירעונם בפועל בחשבון החברה.

מבצעים – מעת לעת מציעה החברה מבצעים עונתיים, מבצעי החדרה, מבצעי עודפים ועוד. לקוח שרכש מוצר ממלאי שוטף אשר טרם סופק לו ובו בעת הציעה החברה מחירים טובים יותר מאלה בהם רכש יהיה זכאי הלקוח להשוות את תנאי רכישתו לתנאי המבצע שבתוקף, לא כן הדבר אם המוצר סופק כבר או עם מדובר בהזמנת מוצר בהתאמה אישית של מידות או בדים.

 

תעודת אחריות והוראות אחזקה

עם אספקת הרהיטים שרכשתם תקבלו תעודת אחריות כוללת של Simply-Wood  (ראו העתק בתחתית העמוד). יש להקפיד למלא את פרטיכם במקום המיועד ולוודא שהטכנאי/מוביל רשם את שמו המלא וחתם (כולל תאריך האספקה וההרכבה ) על כתב האחריות.

מוצרי Simply-Wood מיוצרים באיכות גבוהה ועומדים בסטנדרטים ותקנים קפדנים ביותר (למוצרים המחויבים בתקן).

בטיחות –  ב Simply-Wood נמנעים במידת האפשר משימוש בחומרים רעילים  בלכות ובצבעים, תוך הימנעות בחומרים הפולטים פורמלדהיד והתבססות על שימוש בצבעים ולכות אקריליים, שלדי הספות, הכיסאות והשולחנות עשויים מעץ מלא (המוגדר לסוגיו), או ממתכת חשופה או מרופדת. כתב האחריות ערב לטיב, איכות החומרים, היצור וההרכבה בתנאי שימוש ביתי סביר ובתנאי אחזקה הולמים עפ"י שיקול דעתנו המקצועית.

מזרנים – האחריות הניתנת למזרנים מדגמי הקפיצים ומדגמי ספוג, פוליאוריתן, לטקס וויסקו (תוצרת פולירון ומנדלבאום) הינה ל 10 שנים עפ"י תנאי היצרנים בגוף תעודת האחריות הנספחת למזרן. המזרנים המיוצרים עבור Simply-Wood נבחנים בקפידה, חומרי הגלם תקניים והכל על מנת שתהנו משנים של שינה נוחה.

האחריות ניתנת על ליבת הקפיצים במזרני קפיצים וליבת הספוג (פוליאוריתן) להבטחת קפיציות, גמישות ותמיכה. האחריות לא חלה על בדי הריפוד כאשר נעשה שימוש שלא לשמו במוצר ואו בחומרי ניקוי שאינם ראויים. ניקוי בד מזרן יש לעשות בעזרת חומרים לניקוי בד ריפוד בלבד. אין לגהץ על המזרנים ואין להפוך מזרנים שלא נועדו לכך (NO FLIP).מומלץ להשתמש בריפודית מזרן מתחת למצעים על מנת לשמור את המזרון במיטבו לאורך שנים.

כורסאות, ספות ומערכות ישיבה מרופדות

האחריות ניתנת לשנה על איכות והרכבת השלד, הרגליים, הרצועות, הקפיצים (לספות עם קפיצים), הספוגים וחומרי הריפוד (אקרילן, לטקס, נוצות).האחריות חלה על ריהוט ישיבה שהיה בשימוש ביתי סביר עפ'י חוות דעתנו המקצועית. אין האחריות חלה על בדי הריפוד, למעט פגמים/קרעים שהתגלו תוך 24 שעות ממועד האספקה. טענות בנוגע לבדי הריפוד ייבחנו ע"י נציגי השירות של ספקי הבדים.

האחריות אינה חלה על דהית בד כתוצאה מחשיפה לאור יום ואו חום ושימוש שגוי בחומרי ניקוי.כן אינה חלה על פגיעה ממכות, חבטות ,שריטות ,חשיפה למים, הצפות ונזקי לחות. למקרה של תיקון או החלפה, מועד סיום האחריות יחושב לפי מועד קבלת המוצר. היה ולא תתאפשר החלפה יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו או גילוי הפגם ואו הפגיעה לצורך מתן החזר כספי ואו זיכוי לרכישה חוזרת ב Simply-Wood  וזאת עפ'י שקול דעתה הבלעדי של Simply-Wood.

הוראות אחזקה ושימוש במערכות ישיבה

"אמון הציבור " – לקידום הגינות בעסקים

חברת Simply-Wood   מאושרת ע"י ארגון "אימון הציבור" מאז הקמת הארגון. במסגרת מחויבותה לאימון הציבור מקפידה Simply-wood על אמת והגינות בפרסום, על גילוי נאות ושקיפות המידע, אחריות למוצריה ותודעת שירות מרבית  עפ"י התקנות להגנת הצרכן וכלליו של ארגון "אימון הציבור". כן מחויבת החברה לשמירה על פרטיות לקוחותיה וכיבוד החוק. עובדי החברה עושים כל שביכולתם על מנת להתאים לכם רהיטים עפ'י צרככם והנם מחויבים להצגת  כל המידע הרלוונטי למוצרים אילו. לאורך 20 שנות קיומה נהנית חברת  Simply-Wood משיעור גבוה מאד של לקוחות חוזרים ובסקרי שביעות רצון שאנו עורכים בקרב לקוחותינו הננו נהנים לקבל ציונים ברמת שביעות רצון מרבית מצד הלקוחות.

מדיניות החזרות שלא עקב פגם

בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010 ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום בשלמות וללא פגמים בקיזוז עלויות הובלה והרכבה ובקנס בגובה 5% או 100 ₪ הנמוך מבינהם. תקנות אילו אינן חלות על הזמנות מיוחדות , מוצרים שיוצרו בהזמנה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח.

החברה אינה אחראית למוצרים שנמכרו פגומים ביודעין , מוצרים מתצוגה ומעודפים , שירות בגין מוצרים אילו יינתן בתשלום. כן לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים אילו.

מועדון הלקוחות – V.I.P FREINDS

רוצים להיות מעודכנים מה קורה בתחום עיצוב הבית בעולם ובארץ ומה אנו מחדשים ומציעים ב Simply-Wood? הירשמו למועדון הלקוחות שלנו ונעדכן אתכם אחת ל -3 חודשים לערך בטרנדים העולמיים וכיצד אנו מיישמים אותם לצרכי הבית הישראלי, כן תהיו ראשונים לכל  מבצע הנחות ומחירים. הניוזלטרים ערוכים בקצרה עם תמונות מרהיבות ותיאור ברור וממצה של תכנים הראויים לעיונכם.

להרשמה למועדון הלקוחות V.I.P FREINDS הקישו את פרטיכם בתחתית העמוד.

מנהלת החברה – 04-6227732

מח' תיאום אספקות – המח' ממוקמת במרכז הלוגיסטי של החברה בפארק תעשיות עמק חפר, עומדת לרשות ציבור הלקוחות , בימים א-ה 8:00 – 16:00. תפקידה הוא לתאם לנוחיותכם במידה האפשרית את מועד האספקה וההרכבה. התיאום נעשה לשעות הבוקר או אחה"צ במרווחי זמן המתנה מקובלים של 3 שעות. המובילים / טכנאים הינם קבלנים מקצועיים המועסקים ברישיון ע"י Simply-Wood באופן בלעדי שנים רבות והם אמונים על תחום ההובלה ההרכבה והכרת מוצרינו על בוריים. במידה ותרצו לפנות רהיטים ישנים מהבית יש לתאם אתם במקום את עלות הפינוי.

מח' שירות לקוחות – נציגת מח' השרות עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א' – ה' בשעות 9-00 – 14:00.ניתן לפנות באמצעות החנויות, טלפון, דוא"ל או מסרון. הננו מתחייבים לתת מענה לכל פניה תוך 72 שעות מהגעתה. מנהל/ת השירות יבדקו כל פנייה לגופו של עניין באמצעות הגורמים הטכניים הממונים בחברה ויחזרו אליכם לטיפול והשגת שביעות רצונכם במידה האפשרית. במידת הצורך תיפתח קריאת שירות אשר תטופל עפ"י תנאי תעודת האחריות ואמנת השירות של חב' Simply-Wood וכמתחייב עפ"י חוקי הגנת הצרכן (ראו פרק תעודת האחריות ואימון הציבור).

מח' כספים והנה"ח – נגישה לציבור הלקוחות והספקים בימים בימים א'- ה' בין 9:00 – 14:00. המחלקה עומדת לרשות הלקוחות לבירור מצב החשבון , תשלומים , חשבוניות , קבלות , החזרים  וכל אשר יידרש ועונה על דרישות החוק בתחום הכספים.

מזכירות החברה – עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א' – ה' 9:00 – 17:00 לתמיכה בכל דבר ועניין שלא טופל או נפתר באמצעות סניפי הרשת או שאר מחלקות החברה.

 

תעודת אחריות מחובר