האמת על כורסאות טלוויזיה מתכווננות

האמת על כורסאות טלוויזיה מתכווננות

רציתם לרכוש כורסת טלוויזיה נוחה ומעוצבת לטעמכם שתאפשר לכם להתרווח,לעבור בנוחות מרבית מישיבה לשכיבה
ולשכוח לכמה דקות (או שעות) מכל מה שמטריד אתכם.
התחלתם לחפש את הכורסא שלכם ונתקלתם במבחר עצום של חברות מתמחות שמתחרות על לבכם וכיסכם ומנסות למשוך את תשומת לבכם במונחים "מקצועיים" כמו: " כורסא בריאותית" | "תמיכה חכמה" | " Zero gravity" | "כורסא אורתופדית" | "צירים שקטים" | "גמישות כפולה" | "הנדסת אנוש" |  "איזון נפשי" ועוד ועוד.

איך יודעים למה להאמין ומה הבשורה בכורסאות הטלוויזיה החדשות של Simply Wood?
(כן, בשורה מרגשת ואם אין לכם סבלנות דלגו לסוף: יש לנו קולקציה קטנה ומהודקת של כורסאות טלוויזיה).

איך יודעים למה להאמין?

אמת: יש חשיבות מרובה לתכנון ומבנה הכורסא – יש להתחשב בעומק הכללי, בעומק המושב, גובה המושב, גובה משענת הגב, אורך פתוח, רוחב, שמירת מרחק מהקיר, חומרי ריפוד איכותיים, תמיכה נכונה בשקע הצוואר ובגב התחתון, איכות מנגנונים לפונקציות השונות, איכות בדי הריפוד וקלות התפעול.

עוד אמת
: רוב החברות הרציניות אכן מספקות איכויות אלו על בסיס ניסיון נצבר רב שנים אשר נרכש בעיקר בשוק האמריקאי חובב הפינוק, הנוחות, ה "יוקרה" והגודל.

כורסא חשמלית CLASSIC

אז איפה הבעיה?

תמורת השימוש באותם גימיקים ומונחים מקצועיים לכאורה גובים מכם לא מעט כסף, אבל לא מציעים תמורה נאותה.

בתוך מידות הענק והפומפוזיות נשכחו הממדים של הסלון הביתי הישראלי, נשכח עניין העיצוב וההתאמה האישית של בדי הכורסא לשאר האלמנטים בבית – היצע כורסאות הטלוויזיה כולל שלל עיצובים אמריקאים נדיבי מידות ומצועצעים, במבחר מצומצם מאד של בדי ריפוד (בז' , חום , שחור, לבן) ונשכחה גם, כמובן, ההתאמה של המחיר לכיס הישראלי.

כורסאות הטלוויזיה של Simply Wood – נוחות בסטנדרטים העיצוביים שלנו

קולקציית Motion החדשה שלנו הכוללת 2 דגמי כורסאות מתכווננות חשמליות עם שלט קבוע בגוף הכורסא וכורסא אחת עם מנגנון ידני, המאפשרות מבחר רב של תנוחות מפנקות, הכורסאות מצטיינות בנוחות, באיכות ובעיצובים מודרניים מעודכנים שמתאימים לקונספט העיצובי המוכר של Simply-Wood  – פשטות על זמנית.

מלבד הבחירה בין שלושה דגמים אתם יכולים לבחור בד ריפוד מתוך מגוון רחב של בדים וצבעים ולהתאים את בד הריפוד לסגנון העיצובי של הסלון שלכם.

והמחיר? גם כאן נשארנו נאמנים למוטו של Simply-Wood המבטיח ערך אמיתי לכספכם – חסכנו מכם את הגימיקים המיותרים אבל השארנו את כל מה שצריך בכורסא מתכווננת, מה שאפשר לנו לתמחר את הכורסאות שלנו במחירים נוחים שמפרגנים לכיס הישראלי הממוצע ( מחירי הכורסאות מתחילים ב- 3,900 ש"ח).

כורסא ידנית SPACE

מוזמנים לבחור את דגם Motion המתאים לכם: Classic , Trigo, Space.

כל הדגמים זמינים עכשיו לרכישה באתר ובסניפי הרשת

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .