נגיעות קטנות של טרנד

נגיעות קטנות של טרנד

אולי במקום לדבר על טרנדים, צריך לדבר על מיקרו-טרנדים. שינויים קטנים, מגמות חדשות שמתמקדות באספקט מאוד ספציפי של עיצוב. לעתים המיקרו-טרנד מתחיל בגלל חידוש טכנולוגי שמאפשר משהו שעד עתה לא היה נגיש. לפעמים יצירת אמנות או סרט מחזירים לחיים אופנה נושנה. לפעמים אלה שינויים כלכליים. הסיבות הן רבות, והתוצאה היא גיוון ושינוי פנימי בתוך הטרנדים הגדולים, המלווים אותנו במשך שנים. אז בואו נפנה את הזרקור למיקרו-טרנדים שזיהינו בתערוכות העיצוב במילאנו ובשנגחאי, ונראה לכם איך תרגמנו אותם אנחנו ב-Simply wood.

השיש (שוב) עובר דירה

אחרי שהשיש עלה מהרצפה למשטחי העבודה של המטבח, נדחק משם לטובת חומרים מתקדמים יותר, עבר לכלי הבית (אגרטלים, קערות הגשה ומגשים), השנה נמצא אותו דווקא כמשטח עליון בשולחנות מסוגים שונים. שולחנות אוכל, אבל גם שולחנות כתיבה, סלון, קפה וכו'. הגוונים יהיו לרוב בהירים-אפרפרים (כן, למרות שהוא כבר הוספד כמה פעמים, האפור עדיין אתנו), המשטחים דקים יותר והאופי הכללי של השיש והשימוש בו מרמז באופן מעודן מאוד על יוקרה, והרבה יותר על ארציות וטבעיות של עיצוב.

מעצבת- דנה רובינסון. צלם- מאור מויאל.

הכתום הוא השחור החדש

מעצבים רבים משתמשים בצבעוניות ניגודית כדי להדגיש אלמנטים בחלל.
שחור-לבן היא הדוגמה הבולטת ביותר, אבל יש בה משהו דרמטי מאוד שלא תמיד מתאים לכל הבתים. השנה מחליפים את השחור והלבן בצבעים מן הטבע. כגון, חמרה, חום, ירוק, כחול. בחדרי השינה או בספות בסלון, החמרה מעניק תחושה חורפית-סקנדינווית מצד אחד, או טרופית מהכיוון השני של הצבע ומכניס את הטבע הביתה. הגוון היפהפה מוסיף עומק לצבעוניות של הבית.

צלם- תמיר רוגובסקי

שקט תעשייתי

השנה נמשיך לראות את השילוב האהוב עלינו – עץ וברזל – במגוון רחב של רהיטים בבית. שולחנות אוכל וצד, מיטות וכמובן – מערכות מדפים וקונסולות. השילוב הזה יכול לגלוש לכיוון הבוהמייני, אבל בעינינו הוא במיטבו כשהוא נקי, מדויק ולא מפחד ממראה תעשייתי.

מעצבת- מזית פלדה. צלמת-

פסים פסים

הפסים חזרו לחיינו במגוון תצורות. הפסים לעתים מופיעים כטקסטורה מחורצת המקשטת חזיתות של מזנונים, קונזולות, שידות קטנות וכרגל מרכזית בשולחנות סלון או אוכל. בנוסף נוכל לראות טקסטורה הנוצרת מעיצוב של פסים לאורך או לרוחב ויוצרת בסיס חזק ויציב ובאותה העת אורירי וקליל שבו נוכל להשתמש כראש מיטה ואלמנטים נוספים בפריטי הריהוט השונים.

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .