החזרות

rocking-chair

תוכן:

החזרות שלא עקב פגם

בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010, ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום בשלמות וללא פגמים באריזתו המקורית, בקיזוז עלויות ההובלה וההרכבה כולל דמי ההובלה חזרה ודמי ביטול בגובה 5% או 100 ₪ הנמוך מבינהם. תקנות אילו אינן חלות על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח. החברה אינה אחראית למוצרים שנמכרו פגומים ביודעין, מוצרים מתצוגה ומעודפים. שירות למוצרים אליו יינתן בתשלום. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים אלו.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ’א 1981 (להלן: "החוק").
  2. בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי; ביטל הלקוח את העסקה לפני שליחת המוצר ליעדו, תשיב החברה ללקוח את מלוא התמורה ששילם ותבטל את חיובו, בניכוי דמי ביטול של 5% משווי ההזמנה או 100 ₪, הנמוך מביניהם (להלן: "דמי ביטול"); ביטל הלקוח את העסקה לאחר שנשלח המוצר ליעדו ובתוך 14 יום מקבלת הסחורה, יינתן זיכוי כספי מלא בניכוי דמי ההובלה והרכבה ודמי הביטול, ובתנאי שהפריט יוחזר למחסני החברה ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ועם התוויות ואריזתו המקורית כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה הלקוח (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי); תקנות אילו אינן חלות על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח; הזמין הלקוח מוצרים בהזמנה מיוחדת (מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הלקוח על פי מידות או דרישות מיוחדות), לא יתאפשר ביטול העסקה והחזר כספי, מרגע שהוחל בייצורם; החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב מוצרים מוחלפים ואישור החלפתם; זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד חודש (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי.
  3. לא יינתנו זיכויים כספיים בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית כגון מבצעים או מתנות.
  4. החזרת המוצרים – (אשר החלפתם אושרה עפ”י התקנון) תעשה באמצעות מוביל מורשה של החברה בלבד.
  5. לא ניתן לזכות כרטיס דיירקט או כרטיסי אשראי נטענים. בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבל קרדיט באתר בלבד.
  6. במידה ותבחרו לקבל זיכוי כספי למימוש באתר (קרדיט) שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי כלשהו.
  7. החזרים כספיים יבוצעו באותה שיטת תשלום בה השתמשתם לביצוע העסקה המקורית ובכפוף לנוהלי חברות האשראי אלא אם כן יוסכם עם הלקוח באופן מפורש לשיטה אחרת, בכל מקרה לא יחולו כל עלויות בגין ביצוע ההחזר עצמו.
  8. החלפת/החזרת מוצרים כמו רהיטים או מזרנים (אשר החלפתם אושרה מראש עפ"י תקנון החברה) תתבצע על ידי החברה ללא עיכוב מיותר ולא יאוחר מ-14 ימי עסקים מהתאריך בו אושר ההחזר.
  9. לא תתאפשר החלפה או החזרה או זיכוי כספי למוצרים שנרכשו בהנחה מיוחדת כפגומים ו/או מעודפים ו/או מתצוגה AS IS.

החזרות, החלפות וביטולים - שאלות ותשובות

האם אני רשאי לבטל / להחזיר הזמנה שכבר סופקה לי?

ניתן לבטל הזמנה שסופקה בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש וללא פגם באריזתו המקורית. ניתן להחזיר כל פריט שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלתו. האמור לעיל לא חל על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח. למוצרים שנרכשו AS IS מתצוגה או כפגומים בהנחה מיוחדת לא תתאפשר כל החלפה או החזרה או זיכוי כספי.

הלקוח יקבל החזר כספי בקיזוז 5% מערך הפריט כפי ששולם בפועל או בקיזוז 100 ₪, הנמוך מבניהם. לא יתקבלו כל החזרים בגין דמי הובלה ששולמו. הלקוח יחויב בדמי הובלת ההחזרה. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בדבר אישור החזרה או החלפת מוצרים.

לאן לפנות לצורך ביצוע החזרת מוצרים?

להחזרת מוצר שאושרה החזרתו מראש מכל סיבה מוצדקת יש לפנות למחלקת אספקות בטלפון 09-9773022 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00.

עם האספקה התברר שלא ניתן להכניס את המוצר לבית או לחדר המיועד, האם אחויב בעלות ההובלה?

במקרה זה יחויב הלקוח במלוא מחיר ההובלה וההרכבה. האחריות להתאמת מידות לאפשרות הובלה והרכבה חלה על הלקוח. לצורך זה ניתן להזמין מראש שירותי מדידה בעלות של 150 ₪ טרם ביצוע ההזמנה.

הספה שבחרתי לא מתאימה לסלון, אפשר להחזירה?

לא ניתן להחזיר או לבטל או לשנות הזמנת מוצרים מרופדים בהזמנה מיוחדת של מידות או בדי ריפוד מרגע שהוחל ייצורם. מוצרים מרופדים במידות סטנדרטיות שהוזמנו ממלאי ולא הורכבו ניתנים להחזרה (ללא פגע ובאריזתם המקורית בלבד). כמו כן לא ניתן להחזיר מוצרים מרופדים אשר נרכשו בתנאי הנחה מיוחדים: פגומים, מתצוגות או מעודפים.

האם מחיר ההובלה כולל שירות מנוף?

מחיר ההובלה וההרכבה אינו כולל מנוף (ככל שיידרש). עלות זו תחול על הלקוח. תוספת עלות ממוצעת לשרותי מנוף היא כ-400 ₪.

S i m p l y   L o a d i n g . . .