שאלות נפוצות

rocking-chair

תוכן

1. חדרי שינה ושידות

אילו סוגי מיטות יש ל- Simply Wood?

המיטות של Simply Wood מעוצבות בלעדית במחלקת העיצוב של החברה בישראל. המיטות נחלקות לשני סוגים:

מיטות עץ (באלון או אגוז), ומיטות מרופדות. מגוון המיטות כולל כ-15 דגמים שונים עיקרם בעץ.

האם המיטות כוללות ארגז מצעים?

לרוב המיטות ניתן להתאים ארגז מצעים אוניברסלי של Simply Wood. הארגז מעוצב באופן מוסתר שאינו פוגם בעיצוב המיטה. לחלק מהמיטות המרופדות קיימת תצורת ארגז מצעים אינטגרלי.

באילו מידות ניתן להזמין מיטות?

כל דגם מוצע במספר מידות. המידות הנפוצות הן מידות למזרנים בגודל:

190X120, 190X140, 200X160,200X180.

אילו סוגי שידות מוצעים לחדרי שינה?

Simply Wood מציעה מגוון גדול של שידות לילה, שידות טואלט (קומודות), שולחנות איפור, קונזולות ומראות, כולם בעיצוב ייחודי ובלעדי ל- Simply Wood.

היכן מיוצרות המיטות והשידות של Simply Wood?

המיטות והשידות מיוצרות ע"פ עיצוב ותכנון בלעדי של החברה בישראל, בצפון ומזרח אירופה ובסין.

2. מזרנים

אילו מזרנים מציעים ב- Simply Wood?

ב- Simply Wood ניתן להשיג באופן בלעדי את מותג השינה Better Sleep הכולל מגוון דגמי מזרנים במפרטי פרמיום המבטיחים נוחות, תמיכה ואוורור לאורך שנים. למזרנים ליבת קפיצי כיס מבודדים או ליבת פוליאוריתן P.U. אפשרות לניסיון בבית של עד 120 לילות ואפשרות החלפת מזרן במקרה של חוסר התאמה. בדי הריפוד סינטטיים, צפופים, אינם אלרגניים וניתנים לניקוי בקלות. למזרנים ניתנות 12 שנות אחריות על מבנה המזרן והשכבות הפנימיות.

לפרטים מלאים באתר Better Sleep כאן>

מה מיוחד במזרני Better Sleep?

מזרני Better Sleep הינם מזרנים מהדור החדש המכונים גם "מזרנים היברידיים" (שילוב של קפיצים מבודדים עם שכבות מעבר מספוגים ו/או לטקס ו/או וויסקו ג'ל). מבניהם ורכיביהם מבטיחים שינה מושלמת. המזרנים נטולי "גימיקים" אך עשויים בדיוק מוקפד של מרכיבים באופן המתאים ביותר לצרכי הנוחות של הישראלים לשרתם לאורך שנים רבות.

לפרטים מלאים באתר Better Sleep כאן>

האם המזרנים נושאי תו-תקן?

מזרני Better Sleep נושאי תו ותווית תקן. המזרנים נבדקים ומאושרים ע"י מכון התקנים הישראלי ועומדים בכל המבחנים למניעת הידלקות ללא שימוש באמצעים כימיים מעכבי בעירה כנדרש ע"י התקנים המחמירים ביותר באירופה, בריטניה וארה"ב.

3. ספות, כורסאות ורהיטים מרופדים

ממה והיכן עשויות הספות והכורסאות של Simply Wood?

מערכות הישיבה של Simply Wood מעוצבות ברובן ע"י מחלקת העיצוב של החברה בישראל. הספות עשויות משלד עץ מלא עם קפיצי מתכת של החברה (באירופה ובסין) או עם רצועות אלסטיות (בישראל). שכבות הריפוד מספוג פוליאוריתן בצפיפויות שונות או בכריות חופשיות המרופדות בספוגים, סיבי סיליקון, נוצות ולטקס לפי הדגם והנוחות הרצויה. למערכות הישיבה ניתנת אחריות לשנה ע"פ תנאי תעודת האחריות, בדי הריפוד (עיקרם סינטטיים) איכותיים, צפופים, אינם אלרגניים וניתנים לניקוי בקלות.

האם ניתן לבחור מידות ובדים בהתאמה אישית?

לדגמי הספות המיוצרות בחו"ל ניתן בד"כ לבחור בדים בהתאמה אישית ממבחר מגוון. המידות בד"כ מודולריות בהתאם למוצע בדגם. לדגמים המיוצרים בישראל ניתן לקבוע מידות בהתאמה אישית ולבחור בדים איכותיים ממיטב יבואני הבדים בישראל.

Simply Wood מחזיקה גם מלאי גדול של דגמי ספות בבדים פופולאריים לאספקה מיידית.

4. רהיטי עץ ומתכת

מה מיוחד ברהיטים של Simply Wood?

Simply Wood מיוחדת בכך שהרוב המכריע של מוצריה מעוצבים, מתוכננים ומפותחים במחלקת העיצוב של החברה בישראל באופן המותאם לצרכי הקהל הישראלי, תוך שמירה מוקפדת על פשטות בקו העיצובי המאזן בין חדשנות לקווים נקיים ופשוטים, בחירת חומרי גלם, אבזור איכותי ובקרת איכות קפדנית באופן שהופך את הרהיטים לעל זמניים.

האם ניתן לבחור לרהיטי עץ ומתכת מידות וגימורים בהתאמה אישית?

מוצרי העץ והמתכת של Simply Wood מיוצרים בסדרות ייצור מתועש ומדויק בצפון ומזרח אירופה ובסין. המוצרים ובכללם כסאות, שולחנות אוכל, מזנונים, שידות, שולחנות סלון וספריות מעוצבים ומפותחים על ידינו ומיוצרים בד"כ במידות נפוצות עם 2-3 מידות לפריט וב-2-3 סוגי עץ – אלון, אגוז, אשא. רהיטים אלו נמצאים בד"כ במלאי זמין לאספקה מיידית או בטווח אספקה קצר של שבועות בודדים. הייצור הסדרתי מאפשר לקהל לקוחותינו הנאמנים מחיר VALUE ואספקה מיידית, אך לא בחירה של מידות וגימורים בהתאמה אישית.

5. הזמנות

איך מבצעים הזמנה באתר?

בוחרים מוצר הניתן לרכישה באתר, מזינים פרטים ופרטי תשלום ומבצעים הזמנה במקום. עם אישור ההזמנה יישלח אליכם מייל המאשר את ההזמנה ופרטיה כולל מספר ימי העסקים המתוכננים למשלוח. אנו ניצור עמכם קשר גם לתיאום מדויק של ההובלה וההרכבה עד יומיים לפני האספקה.

האם עליי לפתוח חשבון אישי באתר בשביל להזמין?

אין חובה לפתוח חשבון אישי באתר.

ראיתי מוצר באתר שלא ניתן לרכוש אונליין, מה ניתן לעשות?

לפריטים שלא ניתנים לרכישה אונליין באתר ניתן לפנות אלינו ב"צור קשר" או טלפונית לאחד מסניפי החברה ולקבל פרטים מלאים. כן ניתן כמובן לבצע רכישה של פריטים אלו באופן ישיר באחד מסניפי רשת Simply Wood.

לסניפים לחץ כאן>

האם ניתן להתייעץ טרם ביצוע ההזמנה באתר?

כמובן. ניתן לפנות אלינו באמצעות "צור קשר" באתר או בטלפון ישיר לסניף הקרוב למקום מגוריכם או לכל סניף.

לסניפים לחץ כאן>

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות שיטת משלוח, או כתובת, או מועד משלוח או להוסיף/להוריד פריטים, האם ניתן לעשות זאת?

במידה וההזמנה לא יצאה עדיין ממחסננו ניתן להתקשר למחלקת תיאום אספקות בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 בטלפון 09-9773022 או במייל sherut@simply-wood.co.il ונטפל בבקשתך לשביעות רצונך במידת האפשר.

ברצוני לבטל הזמנה שטרם סופקה

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 בטלפון 09-9773001 או בוואטסאפ בטלפון 052-8281884 או במייל SHERUT@SIMPLY-WOOD.CO.IL ואנו נטפל בבקשתך בכפוף לתקנון, חוקי הגנת הצרכן ולשביעות רצונך ככל שניתן.

האם האתר רשאי לבטל הזמנה שביצעתי?

ע"פ התקנון האתר רשאי לבטל הזמנה במקרים שהמוצר שנרכש אינו קיים במלאי, במקרים של טעות אנוש במחיר, בכמות או במחיר ההובלה ובמקרים של סיבות שאינן תלויות באתר ובשליטתו כגון: מגיפות, שביתות או כוח עליון.

6. מבצעים, תשלומים וחיובים

ראיתי שהתחיל מבצע במחיר מוזל יותר מהזמנה שעשיתי וטרם סופקה

אנא צור קשר עם מחלקת השירות בימים א'-ה' בשעות 9:00-16:00 בטלפון 09-9773001 או בוואטסאפ בטלפון 052-8281884 או במייל SHERUT@SIMPLY-WOOD.CO.IL ואנו נטפל בהשוואות המחיר ששילמת למחיר המבצע וזיכוייך בהתאם.

כיצד ניתן לשלם באתר Simply Wood?

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיסי דיירקט, כרטיסי אשראי נטענים ובהעברה בנקאית. לא ניתן לשלם באתר במזומן או בשיקים. לביצוע תשלום העברה בנקאית יש להתקשר עם מחלקת הכספים בטלפון 09-9773007 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.

האם ניתן לשלם בתשלומים ואם כן בכמה ואיך?

ניתן לשלם בתשלומים באמצעות כרטיס אשראי ע"פ המפתח הבא:

  • תשלום אחד ברכישה של עד 1000 ₪.
  • עד 2 תשלומים ברכישה מעל 1000 ₪.
  • עד 3 תשלומים ברכישה מעל 2000 ₪.
  • עד 4 תשלומים ברכישה מעל 3000 ₪.
  • עד 5 תשלומים ברכישה מעל 5000 ₪.
  • עד 6 תשלומים ברכישה מעל 6000 ₪.

האם אפשר לשלם באתר במזומן או בשיקים?

ניתן לשלם במזומן או בשיקים אך ורק בסניפי רשת Simply Wood בכפוף לחוק ולתקנון התשלומים של חברת Simply Wood. לא ניתן לשלם במזומן או בשיקים באתר.

האם ניתן לשנות אחרי הקניה את שם הלקוח שבחשבונית?

לא ניתן ע"פ החוק לשנות פרטים בחשבונית לאחר שהונפקה. כן חייבים לפרט בחשבונית את פרטי הריהוט שנרכש, את המק"טים שלו ואת כמותו.

7. משלוחים, הרכבות ואיסוף עצמי

מתי יוצרים איתי קשר לתאם אספקה?

בהזמנה שביצעת רשום צפי ימי עסקים לאספקת המוצרים (לדוגמה 10-20 ימי עסקים). מחלקת האספקות שלנו תיצור איתך קשר כיומיים או שלושה לפני מועד האספקה לקביעת מקום וזמן אספקה מדויק. אין צורך להתקשר בעצמך.

האם ניתן לשנות תאריך הובלה והרכבה שנקבע לי?

ניתן לשנות מועד אספקה עד 24 שעות לפני המועד המתואם באמצעות מחלקת תיאום אספקות בימים א'-ה' בשעות 8:00-15:00 בטלפון 09-9773022 או במייל Larisa@simply-wood.co.il.

תואמה לי אספקה להיום, האם אוכל ליצור קשר עם המוביל?

ניתן לפנות למחלקת אספקות בטלפון 09-9773022 ולקבל את שם המוביל והטלפון שלו.

האם תוכלו לפנות רהיט ישן מהדירה?

ניתן לעשות זאת בתשלום ובתיאום ישיר עם המוביל במקום. אם ברצונך להבטיח שירות זה כדאי להודיע על כך מראש למחלקת האספקות בטלפון: 09-9773022 על מנת שיתכננו זמן למוביל לביצוע הפינוי.

האם אקבל מהמוביל התרעה לפני הגעתו?

כן, המוביל ייצור איתך קשר עד 30 דקות לפני הגעתו.

רכשתי מוצר בהובלה עצמית, איך לתאם זאת?

איסוף והובלה עצמית ניתן לבצע אך ורק ממחסני החברה בכפר סבא ובתיאום לפחות 24 שעות מראש עם מחלקת האספקות בטלפון 09-9773022. יש להגיע בשעות פעילות המחסן בין 8:00-15:00 עם כוח אדם ורכב מתאים להובלת המוצר שרכשת. יש לוודא ביצוע מלוא התשלום בגין ההזמנה לפני תיאום האיסוף.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפי הרשת?

לא ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפי הרשת.

באיסוף עצמי, האם מרכיבים ומעמיסים בעבורי את המוצרים?

באיסוף עצמי הרהיטים אינם מורכבים והאחריות להרכבתם, העמסתם והובלתם ללא פגע חלה על הלקוח בלבד.

8. אחריות ושירות

איזה אחריות אני מקבל על מוצרי Simply Wood?

עם אספקת המוצרים שרכשתם ע"י מוביל וטכנאי מורשה תקבלו תעודת אחריות כוללת לאיכות החומרים, מבנה המוצר והרכבתו. האחריות הניתנת למוצרים היא לשנה (ע"פ תנאי תעודת האחריות) ולמזרנים 12 שנים בכפוף להוראות היצרן. האחריות לא כוללת נזק שיגרם למוצר כתוצאה מחבלה, תאונה, בלאי סביר, טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר. תיקון או החלפת מוצר אינם מאריכים את תקופת האחריות.

האם יש אחריות למוצרים באיסוף עצמי?

באיסוף עצמי ממחסני החברה לא תינתן כל אחריות. אחריות הלקוח היא לבדוק, להרכיב, להעמיס ולהוביל את המוצרים באופן מקצועי. החברה לא תישא בכל אחריות בגין נזקי הובלה לקויה כמו: שברים, שריטות, קילופים, מכות וכדומה. שירות במידת הצורך יינתן בתשלום.

כיצד ניתן לממש אחריות או לקבל שירות למוצר שרכשתי?

ניתן לפנות למחלקת השירות בטלפון 09-9773001 או בוואטסאפ בטלפון 052-8281884 או במייל SHERUT@SIMPLY-WOOD.CO.IL. מומלץ לבדוק מראש את תאריך האספקה על מנת לוודא אם המוצר נמצא עדיין בתקופת האחריות. ניתן כמובן לקבל שירות בתשלום מעבר לתקופת האחריות.

זיהיתי תקלה או פגם במוצר שרכשתי, מה לעשות?

טרם פנייתך למחלקת השירות הנך מתבקש לצלם 3 תמונות: אחת מרחוק, אחת מטווח בינוני ואחת מקרוב, ולצרף לתמונות את מהות הפניה ומספר ההזמנה לוואטסאפ בטלפון 052-8281884 או במייל SHERUT@SIMPLY-WOOD.CO.IL. ניתן גם לפנות טלפונית למחלקת השירות בטלפון 09-9773001.

9. החזרות, החלפות וביטולים

האם אני רשאי לבטל הזמנה שכבר סופקה לי?

ניתן לבטל הזמנה שסופקה בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש וללא פגם באריזתו המקורית. ניתן להחזיר כל פריט שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלתו. האמור לעיל לא חל על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח. למוצרים שנרכשו AS IS מתצוגה או כפגומים בהנחה מיוחדת לא תתאפשר כל החלפה או החזרה או זיכוי כספי.

לאן לפנות לצורך ביצוע החזרת מוצרים?

להחזרת מוצר שאושרה החזרתו מראש מכל סיבה מוצדקת יש לפנות למחלקת אספקות בטלפון 09-9773022 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00.

עם האספקה התברר שלא ניתן להכניס את המוצר לבית או לחדר המיועד, האם אחויב בעלות ההובלה?

במקרה זה יחויב הלקוח במלוא מחיר ההובלה וההרכבה. האחריות להתאמת מידות לאפשרות הובלה והרכבה חלה על הלקוח. לצורך זה ניתן להזמין מראש שירותי מדידה בעלות של 150 ₪ טרם ביצוע ההזמנה.

הספה שבחרתי לא מתאימה לסלון, אפשר להחזירה?

לא ניתן להחזיר או לבטל או לשנות הזמנת מוצרים מרופדים בהזמנה מיוחדת של מידות או בדי ריפוד מרגע שהוחל ייצורם. מוצרים מרופדים במידות סטנדרטיות שהוזמנו ממלאי וסופקו ניתנים להחזרה (ללא פגע ובאריזתם המקורית בלבד). כמו כן לא ניתן להחזיר מוצרים מרופדים אשר נרכשו בתנאי הנחה מיוחדים: פגומים, מתצוגות או מעודפים.

האם מחיר ההובלה כולל שירות מנוף?

מחיר ההובלה וההרכבה אינו כולל מנוף (ככל שיידרש). עלות זו תחול על הלקוח. תוספת עלות ממוצעת לשרותי מנוף היא כ-400 ₪.

אילו פריטים ניתנים להחזרה ובאילו תנאים?

ניתן להחזיר פריטים ממלאי בלבד (לא בהזמנה מיוחדת) אשר לא הורכבו בבית הלקוח, תוך 14 יום מקבלתם ללא שימוש, ללא פגע, ובאריזתם המקורית. הלקוח יקבל החזר כספי בקיזוז 5% מערך הפריט כפי ששולם בפועל או בקיזוז 100 ₪, הנמוך מבניהם. לא יתקבלו כל החזרים בגין דמי הובלה ששולמו. הלקוח יחויב בדמי הובלת ההחזרה. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בדבר אישור החזרה או החלפת מוצרים.

10. סודיות ואבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

כמובן. האתר מאובטח באמצעות הצפנת SSL. המידע אודות הפעולה מוצפן בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי. כל התקשרות בין הדפדפן שלך לאתר שלנו הינו מוצפן כך שלא ניתן יהיה לפענח את המידע שעובר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתנאי האבטחה המחמירים ביותר כך שמובטח לך שהליך הקניה נעשה באופן המאובטח והחסוי ביותר.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח

אל חשש, שגיאה מעין זו קשורה לאנטי-ווירוס המותקן במחשבך האישי. בד"כ ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי-ווירוס שלך. יש לחדש את תוקף רישיון האנטי-ווירוס או להזמין ממכשיר אחר.

S i m p l y   L o a d i n g . . .