אחריות ושירות

rocking-chair

תוכן:

השרות בסניפים ומנהלת Simply-Wood

מגוון תחומי מוצר

Simply-Wood מעצבת, מפתחת ומייצרת ריהוט פנים לסלון וחדר המגורים, פינות אוכל, חדרי שינה, חדרי נוער והמשרד הביתי.

מגוון הרהיטים כולל ספות ומערכות ישיבה המיוצרים במידות סטנדרטיות או בהזמנה מיוחדת למידות ספציפיות תוך בחירה אישית של בדי ריפוד ממיטב יבואני הבדים בארץ. מבחר כורסאות זמין להזמנה ממלאי או בהזמנה מיוחדת של בדי ריפוד.

מזנונים, ספריות, שולחנות סלון ושולחנות צד במבחר דגמים וגימורים, ספריות ושולחנות למשרד הביתי רובם נמצא במלאי שוטף.

כן מציעה החברה שולחנות אוכל נפתחים, עיקרם מעץ ומוצריו וחלקם משולבים עץ, זכוכית ומתכת. קיים מבחר כיסאות תואמים לשולחנות. השולחנות והכיסאות נמצאים בד"כ במלאי זמין לאספקה מיידית.

חדרי השינה וחדרי הנוער של Simply-Wood  כוללים מיטות עץ ומיטות מרופדות הניתנות להזמנה מיוחדת במגוון רחב של בדי ריפוד ומידות. את המיטות ניתן להזמין עם ארגזי מצעים וכן עם מבחר איכותי של מזרני PRIMIUM מתוצרת Better-Sleep. עוד מציעה הרשת מגוון רחב של מוצרים משלימים לחדר השינה כגון: שידות לילה, שידות טואלט, מכתבות, גופי תאורה ומראות קיר. עיקר המוצרים ובכללם: מיטות ,שידות, מזנונים, שולחנות וכיסאות נמצא בד"כ במלאי מיידי לאספקה.

סניפים  

רשת רהיטי האיכות Simply-Wood משרתת בנאמנות את ציבור לקוחותיה מזה 27 שנים. נציגי המכירות ומעצבי החברה המקצועיים שלנו עומדים לרשותכם ב-5 סניפי הרשת ללימוד צרככם וטעמכם ולהציע כל רהיט ממגוון מוצרנו התואם לצרכים וטעמים אלו.
סניפינו ממוקמים במרכזים לעיצוב הבית הכוללים  חנייה ,גישה ושירותים לנכים וכן אביזרי שמיעה.
מגוון מוצרי הרשת מוצג פיזית בתצוגות סניפי הרשת. מפאת גודל מגוון המוצרים לא ניתן להציג את כל המוצרים בכל תצוגה, לכן כדאי שתתעדכנו קודם לביקור בסניף מסוים אם פריט בו אתם מעוניינים נמצא בו. לרשימת הסניפים הקש: https://simply-wood.co.il/branch/ . רב המוצרים ניתנים גם לרכישה online ברשת.

מחלקת תיאום אספקות – 09-9773022 

המחלקה ממוקמת במרכז הלוגיסטי של החברה בכפר סבא ברחוב דרך הים 1, עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00. תפקידה הוא לתאם לנוחיותכם במידה האפשרית את מועד האספקה וההרכבה. התיאום נעשה יומיים לפני מועד האספקה לשעות הבוקר או אחה"צ במרווחי זמן המתנה מקובלים של 3 שעות. המובילים/טכנאים הינם קבלנים מקצועיים המועסקים ברישיון ע"י Simply-Wood באופן בלעדי שנים רבות והם אמונים על תחום ההובלה ההרכבה והכרת מוצרינו על בוריים. במידה ותרצו לפנות רהיטים ישנים מהבית יש לתאם אתם במקום את עלות הפינוי. זמני איסוף עצמי ממחסן החברה בתאום מראש בימים ב'-ה' בשעות 8:00-14:30

מחלקת שירות לקוחות – 09-9773001 או בוואטסאפ 052-8281884 

נציגת השרות עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א'–ה' בשעות 9:00-14:00. ניתן לפנות גם באמצעות החנויות, טלפון, דוא"ל: sherut@simply-wood.co.il או מסרון. הננו מתחייבים לתת מענה לכל פניה תוך 72 שעות מהגעתה. מנהל/ת השירות יבדקו כל פנייה לגופו של עניין באמצעות הגורמים הטכניים הממונים בחברה ויחזרו אליכם לטיפול והשגת שביעות רצונכם במידה האפשרית. במידת הצורך תיפתח קריאת שירות אשר תטופל עפ"י תנאי תעודת האחריות ואמנת השירות של חברת  Simply-Wood  וכמתחייב עפ"י חוקי הגנת הצרכן (ראו פרק תעודת האחריות ואמון הציבור).

מחלקת כספים והנה"ח – 09-9773006/7 

המחלקה נגישה לציבור הלקוחות והספקים בימים א'-ה' בשעות 9:00-14:00. המחלקה עומדת לרשות הלקוחות לבירור מצב החשבון, תשלומים, חשבוניות, קבלות, החזרים וכל אשר יידרש ועונה על דרישות החוק בתחום הכספים. finance@simply-wood.co.il

מזכירות החברה – 09-9773004 

עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א'–ה' בשעות 9:00-17:00 לתמיכה בכל דבר ועניין שלא טופל או נפתר באמצעות סניפי הרשת או שאר מחלקות החברה. ניתן לפנות גם באמצעות דוא"ל simply-wood@simply-wood.co.il

הזמנה , אספקה ותנאי תשלום

עם בחירתכם במוצר התואם לצרכיכם, טעמכם ותקציבכם באתר החברה או באחד הסניפים, תוזמנו לחתום על כתב הזמנה בו ירשמו פרטיכם, פרטים מדויקים של המוצרים שהזמנתם, תנאי התשלום ומחירי ההובלה והרכבה. בעת ביצוע הזמנה יבקשו נציגי המכירות את שימת ליבכם לפרטים כמו התאמת מידות המוצרים שהזמנתם לחללי הבית הרלוונטיים וכן כי ניתן להוביל ולהעביר פיזית את המוצרים לביתכם וכן בתוך מעברי הבית.

האחריות להתאמת המידות ואפשרות ההובלה וההרכבה חלות עליכם ו/או על המעצבים המלווים אתכם. במקרה של ספק הננו ממליצים להזמין מראש טכנאי של החברה למדידה מראש של התאמת מידות המוצרים בעלות של 150 ₪. בעת הזמנה של מוצרים שנועדו להתקנה על קירות- מערכות קיר, מזנונים, מדפים, תקבלו מנציג המכירות דף הוראות להכנת הקיר מראש ובדיקת הקיר להתאמתו לתליית הריהוט. קירות גבס או סיליקט (איטונג) אינם מומלצים להתקנות רהיטים. כן יש לוודא מראש התאמת מיקום שקעי חשמל, תקשורת וצנרות לצורך הרכבת רהיט על קיר.

צורך במנוף – לעתים בגלל גודל רהיט שהוזמן או חוסר נגישות במעלית או חדר מדרגות יש צורך להסתייע במנוף. ברשות הטכנאים וכן בסניפים רשימת ספקי שירותי מנוף. תוספת העלות הממוצעת לשירותי מנוף היא כ- 400 ₪ תלוי בגובה/קומה. עלות המנוף אינה כלולה במחיר ההובלה וההרכבה ותחול על הלקוח.

אספקה עצמית ממחסני החברה אינה מומלצת כיוון שרהיט בדר"כ הינו מוצר גדול, כבד ורגיש אשר נדרשת מיומנות בהובלתו והרכבתו. היה ותרצו להוביל ולהרכיב את המוצר עצמאית – לא תינתן אחריות על המוצר. שירות עתידי במידת הצורך, יינתן בתשלום. על המעוניינים בהובלה עצמית לתאם זאת טלפונית לפחות 24 שעות מראש עם מחלקת האספקות ולהגיע בשעות פעילות המחסן עם כוח אדם מתאים ורכב המתאים להובלת המוצר שרכשתם.

שינוי / ביטול הזמנה – לשימת ליבכם לא ניתן לבטל או לשנות הזמנות מוצרים מרופדים בהזמנה מיוחדת של בדים או מידות לאחר שהחלו בייצורם. למוצרים המוזמנים בהזמנה מיוחדת של מידות ובדים ואינם מוצרי מלאי אין כל אפשרות החזרה אלא אם כן נפל במוצר פגם ייצור יסודי או שאספקתו עוכבה מעבר לסביר – ראו בתנאי הזמנה. כמו כן, לא ניתן לבטל או להחזיר מוצרים אשר נרכשו בתנאי הנחה מיוחדים מתצוגות או מעודפים.

זמן אספקה  למוצרים המוזמנים בהזמנה מיוחדת ומיוצרים בארץ זמן האספקה הינו. 6-8 שבועות למוצרים מיובאים שאינם במלאי יתכנו זמני אספקה של 12-20 שבועות. פרטים מדויקים יצוינו בהזמנה. לשימת ליבכם כי בהתאם לתנאי ההזמנה ניתנת זכות חוקית לחברה להתעכב עד כחודש ימים מהתאריך המובטח אם העיכוב נובע מגורמים שאינם תלויים בה (שביתות בנמלים, קורונה וכדומה).

תיאום אספקה – עם הגיע מועד אספקת המוצרים נתקשר אליכם באמצעות מחלקת תיאום האספקות לקביעת מועד אספקה המתאים לכם במידת האפשר. אם טרם השלמתם את תשלום כלל עלות ההזמנה תוזמנו לסניף בו הזמנתם ו/או טלפונית להשלים את תשלום התמורה לפני מועד האספקה.

תנאי תשלום  אמצעי תשלום מקובלים הם העברה בנקאית ,כרטיסי אשראי, צ'קים ומזומן. לנוחיותכם מעמידה החברה תנאי תשלום ללא ריבית- עד 8 תשלומים בתנאי מבצע לתשלומים או לחלופין עד 3 תשלומים ללא ריבית בתנאי מבצע למזומן.

בעת תשלום בשיקים יהיה ניתן לספק את הרהיטים רק לאחר פירעונם בפועל בחשבון החברה.

מבצעים – מעת לעת מציעה החברה מבצעים עונתיים, מבצעי החדרה, מבצעי עודפים ועוד. לקוח שרכש מוצר ממלאי שוטף אשר טרם סופק לו ואשר לא נדרשה אחסנה עבורו מעבר לזמן האספקה הנקוב בהזמנה ובו בעת הציעה החברה מחירים טובים יותר מאלה בהם רכש, יהיה זכאי הלקוח להשוות את תנאי רכישתו לתנאי המבצע שבתוקף. אפשרות זו אינה תקפה אם המוצר סופק כבר או אם מדובר בהזמנת מוצר בהזמנה מיוחדת של מידות או בדים.

"אמון הציבור" – לקידום הגינות בעסקים

חברת Simply-Wood מאושרת ע"י ארגון "אמון הציבור" מאז הקמת הארגון. במסגרת מחויבותה לאמון הציבור מקפידה Simply-Wood על אמת והגינות בפרסום, על גילוי נאות ושקיפות המידע, אחריות למוצריה ותודעת שירות מרבית עפ"י התקנות להגנת הצרכן וכלליו של ארגון "אמון הציבור". כן מחויבת החברה לשמירה על פרטיות לקוחותיה וכיבוד החוק. עובדי החברה עושים כל שביכולתם על מנת להתאים לכם רהיטים על פי צרכיכם והנם מחויבים להצגת כל המידע הרלוונטי למוצרים אלו. לאורך 27 שנות קיומה נהנית חברת Simply-Wood משיעור גבוה מאד של לקוחות חוזרים ובסקרי שביעות רצון שאנו עורכים בקרב לקוחותינו הננו נהנים מציונים ברמת שביעות רצון מרבית מצד הלקוחות.

מדיניות החזרות שלא עקב פגם

ניתן לבטל הזמנה שסופקה בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש וללא פגם באריזתו המקורית. ניתן להחזיר כל פריט שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלתו. האמור לעיל לא חל על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח. למוצרים שנרכשו AS IS מתצוגה או כפגומים בהנחה מיוחדת לא תתאפשר כל החלפה או החזרה או זיכוי כספי.

תעודת אחריות והוראות אחזקה

עם אספקת הרהיטים שרכשתם ע"י מוביל וטכנאי מורשה תקבלו תעודת אחריות כוללת של Simply-Wood (דוגמא לתעודת אחריות). יש להקפיד למלא את פרטיכם במקום המיועד ולוודא שהטכנאי/מוביל רשם את שמו המלא וחתם (כולל תאריך האספקה וההרכבה) על כתב האחריות.

במידה והרהיטים סופקו באופן עצמאי ממחסני החברה לא תינתן אחריות למוצר. שירות במידת הצורך יינתן בתשלום.

מוצרי Simply-Wood מיוצרים באיכות גבוהה ועומדים בסטנדרטים ותקנים קפדנים ביותר (למוצרים המחויבים בתקן).

בטיחות–  ב Simply-Wood נמנעים במידת האפשר משימוש בחומרים רעילים, בלכות ובצבעים, תוך הימנעות בחומרים הפולטים פורמלדהיד והתבססות על שימוש בצבעים ולכות אקריליים. שלדי הספות, הכיסאות והשולחנות עשויים מעץ מלא (המוגדר לסוגיו), או ממתכת חשופה או מרופדת. כתב האחריות ערב לטיב, איכות החומרים, היצור וההרכבה בתנאי שימוש ביתי סביר ובתנאי אחזקה הולמים עפ"י שיקול דעתנו המקצועית.

מזרנים– האחריות הניתנת למזרני Better-Sleep מדגמי הקפיצים ומדגמי ספוג, פוליאוריתן, לטקס וויסקו הינה ל-12 שנים עפ"י תנאי תעודת האחריות. המזרנים מיוצרים מחומרי גלם תקניים ונושאים תו תקן למניעת בעירה של מכון התקנים.

האחריות ניתנת על ליבת הקפיצים במזרני קפיצים וליבת הספוג (פוליאוריתן) להבטחת קפיציות, גמישות ותמיכה. האחריות לא חלה על בדי הריפוד כאשר נעשה שימוש שלא לשמו במוצר ו/או בחומרי ניקוי שאינם ראויים. ניקוי בד מזרן יש לעשות בעזרת חומרים לניקוי בד ריפוד בלבד. אין לגהץ על המזרנים ואין להפוך מזרנים שלא נועדו לכך. מומלץ להשתמש בריפודית מזרן מתחת למצעים על מנת לשמור על המזרון במיטבו לאורך שנים.

תחזוקה ואחריות לכורסאות, ספות ומערכות ישיבה מרופדות

האחריות לרהיטים מרופדים ניתנת לשנה על איכות והרכבת השלד, הרגליים, הרצועות, הקפיצים (לספות עם קפיצים), הספוגים וחומרי הריפוד (אקרילן, לטקס, נוצות). האחריות חלה על ריהוט ישיבה שהיה בשימוש ביתי סביר על פי חוות דעתנו המקצועית. האחריות אינה חלה על בדי הריפוד. תלונות על פגם בבד יתקבלו תוך 24 שעות ממועד האספקה. טענות בנוגע לבדי הריפוד ייבחנו ע"י נציגי השירות של ספקי הבדים או ע"י נציגי השירות של Simply-Wood.

עם תום השנה הראשונה מרכישת המוצר במקרה של תיקון או החלפה המחייב ביקור טכנאי ו/או העברת המוצר לחברה לטיפול, ישתתף הלקוח בעלות ההגעה וההובלה של הטכנאי בסכום שלא יעלה על 300 ₪.

האחריות אינה חלה על דהיית בד כתוצאה מחשיפת יתר לאור יום ו/או חום ו/או שימוש שגוי בחומרי ניקוי. כן אינה חלה על פגיעה ממכות, חבטות ,שריטות ,תלישות כפתורים, חשיפה למים, הצפות ונזקי לחות. למקרה של תיקון או החלפה, מועד סיום האחריות יחושב לפי מועד קבלת המוצר. היה ולא תתאפשר החלפה יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו או גילוי הפגם ו/או הפגיעה לצורך מתן החזר כספי ו/או זיכוי לרכישה חוזרת ב Simply-Wood וזאת על פי שקול דעתה הבלעדי של Simply-Wood.

הוראות אחזקה ושימוש במערכות ישיבה

  1. מידי פעם יש לטפוח על כריות מושב וכריות גב חופשיות (שאינן תפורות לגוף המערכת) ובעיקר על כריות הממולאות בחומרי ריפוד לא גושניים קשיחים כמו פתיתי ספוג לסוגיו, אקרילן, מיקרו פייבר ונוצות. טיפול זה נועדו לרענון ולהחזיר לכריות את צורתן.
  2. לסוגי בדים שונים יש התנהגות שונה. עם הישיבה נוטים בדים ארוגים ו/או סרוגים להימתח מעט (להבדיל מבדי מיקרופייבר) ולשוות מראה גלי באזור הישיבה. מידי פעם יש להעביר יד לאורך הבד על מנת למתחו מחדש.
  3. לספות עם כריות מושב ו/או כריות גב חופשיות מראה חופשי יותר (Loose) ואין לצפות מהן למראה מתוח כמו בספות עם ריפוד מקובע (Fixed).
  4. אין לחשוף את הרהיטים לקרינת שמש ישירה. שמש, לכלוך ושחיקה משפיעים על בד הריפוד.
  5. מומלץ לשאוב את מערכת הישיבה מפעם לפעם באמצעות שואב אבק.
  6. כתמי לכלוך לסוגיו יש להסיר מיד עם היווצרם. מומלץ בבד ספוג מים סחוט היטב (על מנת למנוע "כתמי מים").
  7. בשימוש בחומר ניקוי או מסיר כתמים יש לנסות קודם את פעילות החומר על מקום נסתר ברהיט על מנת לבחון את תגובת הבד.
  8. למערכות מרופדת אשר צברו לכלוך לאורך זמן מומלץ לקרוא לבעלי מקצוע עם מכונת ניקוי מתאימה ולבצע ניקיון מקצועי לחידוש המערכת, טיפול מעין זה אינו יקר ומשתלם ביותר.

אחריות ותחזוקה לרהיטי עץ ומוצריו

האחריות לרהיטי עץ ניתנת לשנה על איכות והרכבת הרהיט ובכפוף להוראות תעודת האחריות. עם תום השנה הראשונה מרכישת המוצר במקרה של תיקון או החלפה המחייב ביקור טכנאי ו/או העברת המוצר לחברה לטיפול, ישתתף הלקוח בעלות ההגעה וההובלה של הטכנאי בסכום שלא יעלה על 300 ₪.

הוראות אחזקה רהיטי עץ

רהיטי עץ

  1. רהיטי עץ מציגים מופעים שונים של דוגמאות התלויות בסוג העץ ובצורת החיתוך שלו.
  2. פורניר עץ המיושם על משטחי שולחן ו/או חזיתות מגירות מציג גם מופעים של דוגמאות כמו פרחים כתרים ופסים, הכל לפי סוג העץ ואופן החיתוך של לוחות הפורניר מהעץ. לעיתים לוחות הפורניר מודבקים בחיתוכים שונים על מנת להשיג דוגמאות דקורטיביות שונות (כמו Fish Bone).
  3. כל סוגי העץ המלא והפורניר משנים (מכהים) את צבעם בהדרגה בחשיפה לאור יום ולקרני שמש ישירות. רהיט עץ חדש תמיד יהיה שונה בגווניו מרהיט שנרכש זמן לפניו גם אם שניהם עשויים מאותו סוג עץ.
  4. תאורה שונה וזוויות שונות על אותו עץ משנים את מופעו ומראהו.

כיצד לתחזק רהיט עץ

  1. יש לאבק באופן תדיר כל רהיט המצופה בלכה, שעווה, שמן או פוליטורה בעזרת מטלית יבשה.
  2. יש להימנע משימוש תכוף בתרסיסי הברקה לעץ מאחר והם עלולים להכיל סיליקונים העלולים לפגום בציפוי הרהיט או לגרום לדביקות יתר.
  3. יש להקפיד להגן על רהיטי עץ מחום ומנוזלים באמצעות תחתיות, Raners ומפות. יש לנגב נוזלים שנשפכו באופן מידי ולהשתמש בתחתית פד מתחת לנייר בעת כתיבה.
  4. רהיטים מתוצרתנו לא יפגמו  גם בטמפרטורות חדר קיצונית, אך מומלץ לא למקם רהיטים בסמוך לרדיאטורים או תנורי חימום למיניהם. בעיקר נכון הדבר לרהיטי עץ מלא אשר בחום מתמשך יבוש חדר עלול לגרום להתעקמותם.

הוראות בטיחות לרהיטים

  1. אין לגרור רהיטים לצורך הזזתם, יש להרימם תמיד.
  2. יש לבדוק תקופתית שאביזרים וצירים מהודקים כיאות ויש לחזקם בעת הצורך.
  3. יש להישמר מפגיעה או פציעה כתוצאה מרשלנות בעת הזזה או כל טיפול ברהיט.
  4. רהיט עלול להיות מסוכן אם הורכב שלא כיאות. הרכבת הרהיט צריכה להיעשות באמצעות אדם מיומן. לא תינתן כל אחריות להרכבה עצמית לקויה.
  5. בעת צורך להזזת רהיט כבד במיוחד עדיף לפרקו ולהעבירו בחלקים ובאמצעות אדם מיומן. יש לוודא החזרה ושימוש נכון בכל האביזרים הנחוצים בעת ההרכבה מחדש.
  6. רהיטי עץ הצבועים בלכה (צבעונית או שקופה) עלולים להישרט. יש להימנע ממגע חפצים חדים או הזזת עציצים או אגרטלים ללא תחתית גומי/פלסטיק מתאימה. יש להימנע גם ממגע חפצים חדים ברגלי מתכת הצבועים בלכות או אבקות.

מועדון הלקוחות V.I.P FRIENDS

רוצים להיות מעודכנים מה קורה בתחום עיצוב הבית בעולם ובארץ ומה אנו מחדשים ומציעים ב Simply-Wood? הירשמו למועדון הלקוחות שלנו ונעדכן אתכם אחת ל-3 חודשים לערך בטרנדים העולמיים וכיצד אנו מיישמים אותם לצרכי הבית הישראלי. כן תהיו ראשונים לכל מבצע, הנחות ומחירים. הניוזלטרים ערוכים בקצרה עם תמונות מרהיבות ותיאור ברור וממצה של תכנים הראויים לעיונכם.

להרשמה למועדון הלקוחות V.I.P FREINDS הקישו את פרטיכם – כאן

S i m p l y   L o a d i n g . . .