טרנד ה- BOLD: עגול, מסיבי ונועז
Simply- Wood, שהפכה מילה נרדפת לריהוט עץ איכותי, משיקה קולקציה ברוח טרנד ה-Bold העולמי. לצד חומרים רכים ונעימים, מתאפיין המראה בקווים מעוגלים וזורמים, בלי פינות חדות, ובשילוב טקסטורות שמעורר בכולנו את החשק להתכרבל עם כוס קפה וסדרה אסקפיסטית בטלוויזיה
העולם שבו אנו חיים מלא בזוויות, קווים ישרים וחומרים מתועשים. זה נכון גם במשרדים, גם בקניונים וגם בבתים שלנו – הקירות לבנים, הרהיטים מתאפיינים בפינות חדות וצורות רבועות ומלבניות, והמראה הכולל עלול להיות מהונדס וקר מדי, גם כשמדובר בקן המשפחתי שלנו. טרנד ה-Bold החדש שפושט בעולם העיצוב מבקש לשנות את כל זה – ולהעניק לחללים מראה שהוא רך וגם עוצמתי בו בזמן, מעוגל, מסיבי אך גם מזמין להשתרעות נעימה.
"טרנד הבולד מתייחס גם למילה Bold, שפירושה נועז, וגם למילה Boulder – סלע", אומר גיא יאברי, סמנכ"ל חברת הריהוט Simply-Wood, שמשיקה בימים אלה את הקולקציה שלה ל-2024. "המראה העגלגל והמסיבי ניכר ברהיטי העץ שלנו, כמובן, אך גם בקווי הספות והכורסאות, המרופדים בבדי בוקלה שפתניים המזכירים חלוקי נחל או בולדרים של אבן בזלת על שפת הכינרת. השילוב יוצר מראה רך, נוח ומפנק – ממש כמו ערימת ענני כבשה שירדה אל הסלון, וקורצת לנו לבוא ולנוח עליה".
יאברי מספר כי "חברות העיצוב האירופיות המובילות נשבו גם הן בקסם מראה ה-Boulder, וניתן כבר למצוא דוגמאות שלו באולמות כניסה למבני הייטק, בבתי מלון, מוסדות ציבוריים ובתים יוקרתיים. אנחנו החלטנו להביא את הסגנון הזה גם לקהל הישראלי שמהניסיון שלנו, מקבל בברכה גם עיצובים נועזים יותר. זאת, כמובן, בהתאמה הנדרשת לבית הישראלי, הן מבחינת המידות והן מבחינת הנוחות".