כללי הזהב לעידן הזהב

כללי הזהב לעידן הזהב

הגעה לגיל בוגר מזמנת עמה אינספור היבטים משמחים. סוף סוף יש פנאי אמיתי לבילוי עם המשפחה, לעסוק בתחביבים אהובים, ישנים וחדשים, לצאת לטיולים ולהרצאות ולהנות מהחיים. פשוט לעשות מה שאנחנו באמת רוצים.

כחלק מכל הטוב הזה, מתפנה פתאום זמן ומתעורר החשק לעיצוב וארגון מחדש של הבית, כך שיתאים באמת לצרכים ולרצונות שלנו.

עיקרון אי ההתפשרות הוא אולי החשוב ביותר בכל הקשור לבחירת ריהוט חדש (ולחיים בכלל 🙂 )- אנחנו חולמים לשבת לקפה של אחה”צ על כורסא נוחה ונעימה, המותאמת במדויק לגופנו, לארח בשבתות וחגים בשולחן יפהפה שהוא גם עמיד וקל לניקוי, ובסוף יום להיכנס בקלות למיטה מפנקת- וגם לקום ממנה בבטחה ביום המחרת. העיקרון מסתכם במשפט הבא –

על הריהוט שאנחנו בוחרים להיות איכותי ועמיד ובו בזמן גם מעוצב וקלאסי, וכמובן- למצוא חן בעינינו.

אז איך בוחרים בחכמה רהיטים שיתאימו לנו בדיוק?

דני יאברי, מנכ”ל ומייסד רשת הריהוט הותיקה Simply Wood, מסביר לנו מה הם העקרונות החשובים ביותר שעלינו לזכור רגע לפני שאנחנו יוצאים לקנות ריהוט חדש.

פונקציונאליות, זה כל הסיפור

מה הדרישות שלנו מהרהיט החדש? רצוי לרשום אותן במסודר ולעבור על הנקודות הבאות-

מה גודל ומידות החדר (כדי שהרהיטים ישבו בו פיקס)?

האם נרצה שהרהיט יכלול פתרונות אחסון כמו ארגז מצעים?

כמה מקומות ישיבה יהיו בספה וכמה כסאות בפינת האוכל? (בשגרה וכשהבית מתמלא באורחים).

האם  ה-I ROBOT הוא דייר פעיל ? אם כן,  חשוב לוודא שיש לו מרווח מספיק מתחת לרהיטים.

כמה גמישות נרצה במקומות הישיבה? אם מרבים לארח, רצוי לבחור בשולחן עם מספר אופציות הרחבה- בשגרה הוא יהיה שולחן אינטימי לשניים, ובעת אירוח יוכל להכיל את גם את המשפחה המורחבת וגם את כל הפשטידות, הסלטים והעיקריות…

*טיפ- כדאי לבחור הארכה שנפתחת בקלות, כדי לא להיות תלויים בהכרח בבני משפחה שיתנדבו לזחול  ולסדר אותה בכל פעם מחדש.  

שולחן אוכל נפתח BIG OSCAR וכיסאות SING

העדיפו אופציות משתנות להארכת פינת האוכל. שולחן אוכל BIG OSCAR בעיצוב מיוחד, גודלו המקורי 100X180 ס”מ, נפתח ב-2 הארכות נפרדות עד לאורך מירבי של 2.60 מ’ ומכיל עד 14 סועדים. השולחן מעץ אלון בשילוב פורניר אלון, זמין בגימור אלון טבעי או אגוז אמריקאי.

לפינות אוכל מותאמות ונהדרות נוספות >>

ארגז מצעים נסתר
מיטה CHEVRON

תעדיפו ארגז מצעים או רגליים גבוהות שיאפשרו ל-IROBOT לעבוד? הבחירה הזאת אפשרית ב מיטה CHEVRON. מיטה מעץ אלון בדיגום שברון בגימור אלון טבעי פראי/ אגוז אמריקאי פראי, זמינה בשלוש מידות.

למגוון חדרי השינה של Simply Wood >>

עניין של נוחות, מידות ותמיכה

מי לא מכיר את הספות העמוקות והנמוכות, שברגע שמתיישבים עליהן שוקעים כמו לתוך ענן, אבל כשאנחנו רוצים לקום – העניין הופך למשימה בלתי אפשרית.  ריפוד רך ששוקעים בו יכול להיות כיפי ומפנק, אבל כדי לשמור על הנוחות שלנו במקום הראשון- רצוי להעדיף ריפוד תומך ושיפוע נוח שיאפשרו התרוממות קלה ומהירה.

גם גובה הרהיט משפיע על הנוחות. דני יאברי מסביר: “בדקו שגובה הרהיט מתאים לכם לישיבה נוחה ולמעבר קל והדרגתי בין עמידה, ישיבה ושכיבה. זה חשוב במגוון רהיטים כולל מיטות, ספות, כורסאות וכיסאות אוכל. נסו להתיישב ולקום בחנות, ודאו שהגובה הסופי, כולל המזרן או המושב, נוח לכם”.

מעצבות- איה ושני. צלמת- שירן כרמל

בחרו רהיט בגובה נוח עם ריפוד שלא שוקעים בו ושקל להתיישב עליו ולקום ממנו. מערכת ישיבה TULIP, ספה מודרנית עם ריפוד קבוע, ללא כריות גב או מושב. זמינה במגוון מידות, בדי ריפוד וגוונים.

“רהיטים אורטופדיים”? אין דבר כזה.

נוחות היא כאמור מילת המפתח בקניה חכמה של רהיטים. הרהיטים הנוחים באמת הם אלה שיעניקו תחושה תומכת, מייצבת ומחבקת. למשל- כורסא שתומכת במושב ובגב, בצוואר וראש. כמה כיף יהיה להשתרע בה רפויים ונינוחים, מול תכנית הטלוויזיה הקבועה. (מזהירים- כורסא כזו יכולה להיות בסיס לריב משפחתי על מי תופס אותה ראשון, בעת הביקור השבועי).

בזמן שמחפשים את הרהיט הנוח ביותר עבורנו, שימו לב שלא להתבלבל מטריקים שיווקיים של חברות רהיטים. “רבים מבלבלים בין ‘נוח’, ‘בריא’ ו’אורתופדי’. בריאות ואורתופדיה לא רלוונטיות, והן בסך הכל גימיק שיווקי מופרך”, אומר דני יאברי. הרי ישיבה על כיסא נוח לא הופכת אותנו לבריאים יותר. פשוט בחרו רהיט שנוח לכם מבחינת גובה מושב, רכות מול תמיכה, עומק הספה, מידות השולחן וגובה משענות היד, אם ישנן”.

מערכת ישיבה CORDOBA

הנוחות מדברת בכל מצב של הספה, גם כספת ישיבה וגם כספה נפתחת למיטה זוגית עם מנגנון לכוונון משענות היד. ספת אירוח נפתחת ROZA, זמינה בגווני אפור ואפור בהיר תכלכל.

ספה נפתחת ROZA

למגוון מערכות הישיבה של Simply Wood המעניקות נוחות מושלמת >>

כורסא DOLLY

כורסא MAGEN

חפשו את החיבוק והתמיכה שברהיט. כורסאות DOLLY ו MAGEN בסגנון רטרו, מפנקות עם גב כורסא מחבק המספק משענת גם לראש ולצוואר. זמינות במגוון רחב של בדי ריפוד וגווני גימור. ניתן להזמין עם הדום תואם.

קלאסיקה על זמנית

נועז וחולף או קלאסי ונצחי?

בכל הנוגע לריהוט, קלאסי הוא התשובה המנצחת.  רהיטים מודרנים בעלי עיצוב על זמני ישתלבו בקלות בקיים (כך נוכל לבחור בקלות ובלי להסתבך כורסא חדשה ומעוצבת לסלון שלם קיים, למשל) ויישארו איתנו לשנים רבות. איך יודעים לזהות? פשטות, קווים נקיים ומינימלים – אלו הם המאפיינים של רהיטים שישארו אופנתיים לאורך זמן.

*טיפ- את המראה השובב אפשר להכניס לבית עם כריות צבעוניות, אביזרי נוי מעניינים, עציצים דומיננטיים ואפילו באמצעות מסגרות חדשות וייחודיות לתמונות משפחתיות הניצבות על המזנון.

כורסא חשמלית CLASSIC

התמקדו ברהיטים מודרנים בקווים פשוטים. כורסת טלוויזיה חשמלית CLASSIC, נוחה ומפנקת בעיצוב קלאסי. במצב ישיבה רגיל נראית תמימה וסולידית אבל מתכווננת לכמה מצבי ישיבה ושכיבה. זמינה גם ברוחב דו ותלת מושבית ובמגוון בדי ריפוד.

לכורסאות נוספות בעיצוב על זמני >>

לדלג על ניקיונות מפרכים

זמן, כידוע, הוא מצרך יקר, ורצוי לנצל אותו לדברים החשובים באמת – צפייה בהצגה שכבר מזמן רצינו ללכת לראות, שיחה טובה עם מכר או פשוט למנוחה – במקום לניקיון סיזיפי של רהיטים. לכן במקום להסתובב בבית עם תחמושת קבועה של ספריי ומטלית אבק, ולהיאבק בעקשנות על כל כתם שאנחנו רואים במקרה בזווית העין- נבחר רהיטים שדורשים תחזוקה מינימלית וניקוי קל בלבד.

מזנון SHUTTER

שימו לב שהרהיט מתנקה בקלות. מזנון SHUTTER, מזנון קליל בסגנון רטרו, עשוי מעץ מלא בשילוב פורניר בגוון טבעי. כמקובל היום במזנונים, משמש כפריט עיצובי יותר מאשר כפתרון אחסון ולכן לא עמוס בחפצים שצוברים אבק כמו בעבר.

לעוד מזנונים נהדרים וקלים לניקוי >>

יאברי מסכם ומוסיף עצה חשובה במיוחד: “באופן כללי, ודאו שאתם קונים רהיטים איכותיים, חזקים וברמת גימור מעולה, כאלה שעוצבו ויוצרו בתהליך מוקפד ושישמרו על עמידות לאורך שנים. קנו מחברה ותיקה שכבר הוכיחה את האיכויות שלה במשך עשרות שנים”.

אין ספק שהרהיטים בביתנו הם חלק אינטרגרלי מאיכות החיים שלנו. בעזרת מעט מחשבה תחילה, נוכל לחיות בבית מעוצב שמשרת את הצרכים שלנו בנוחות ובנעימות, וגם יהיה לנו נהדר ונעים לעין.

.רוצים גם? בקרו באחד מסניפי SIMPLY WOOD

בלוגים אחרים

תנו לגדול בשקט (ובסטייל)

כך תעצבו את החדר המושלם עבור המתבגרים שלכם כשהילדים קטנים, אנחנו מקבלים כמעט את כל ההחלטות בשבילם – מהשאלה מה ילבשו בבוקר, עם ...

המשיכו לקרא

טרנד ה- BOLD: עגול, מסיבי ונועז

הקולקציה החדשה של Simply-Wood מוכיחה שהבית שלכם יכול להיות עוצמתי ונינוח בעת ובעונה אחת Simply- Wood, שהפכה מילה נרדפת לריהוט עץ איכותי, משיקה קולקציה ברוח טרנד ה-Bold העולמי. לצד ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .