צורות משלוח והרכבה

rocking-chair

משלוחים, הרכבות, איסוף עצמי

תוכן:

הזמנה ותנאי משלוח והרכבה

עם בחירתכם במוצר התואם לצרכיכם, טעמכם ותקציבכם באתר החברה או באחד הסניפים תוזמנו לחתום על כתב ההזמנה בו ירשמו פרטיכם האישים, כתובת לאספקה , פרטים מדויקים על המוצרים שהזמנתם ומועד משוער למשלוח והרכבה. בעת ביצוע הזמנה בסניפים יבקשו נציגי המכירות את שימת ליבכם לפרטים כמו התאמת מידות המוצרים שהזמנתם לחללי הבית וכן כי ניתן להעביר פיסית את המוצרים לביתכם וכן בתוך מעברי הבית. האחריות להתאמת המידות ואפשרות ההובלה והרכבה תחול עליכם. במקרה של ספק אנו ממליצים להזמין מראש טכנאי של החברה למדידה מקדימה של התאמת מידות המוצרים (בעלות 150 ₪).

בעת הזמנה של מוצרים שנועדו להתקנה על קירות כמו מערכות קיר, מזנונים, ומדפים תקבלו מנציג המכירות דף הוראות להכנת הקיר מראש ובדיקת  הקיר והתאמתו לתליית הריהוט. קירות גבס או סיליקט (איטונג) אינם מומלצים להתקנת רהיטים. כן יש לוודא מראש התאמת מיקום שקעי חשמל, תקשורת וצנרת טרם הרכבת רהיט על הקיר.

זמן אספקה

למוצרים שהוזמנו ממלאי זמין האספקה תקבע לטווח של 2-4 שבועות בהתאם לצרכיכם. למוצרים מתוצרת הארץ המוזמנים בהזמנה מיוחדת תקבע אספקה בין 6-8 שבועות. למוצרים מיובאים שאינם במלאי או מוצרים מיובאים בהזמנה מיוחדת טווח האספקה ינוע בין 20–4 שבועות. מועד אספקה משוער יצוין בתיאום אתכם בגוף ההזמנה. היה והמוצר שהזמנתם אזל מהמלאי מחלקת אספקות תיצור אתכם קשר תוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ותעדכן במועד עדכני. לשימת לבכם כי בהתאם לתנאי ההזמנה במוצרים מיובאים ניתנת זכות חוקית לחברה להתעכב עד כחודש ימים מהתאריך המיועד אם העיכוב נובע מגורמים שאינם תלויים בה (שביתות בנמלים, קורונה וכו’).

תיאום משלוח והרכבה

עם הגיע מועד אספקת המוצרים נתקשר אליכם באמצעות מחלקת תיאום אספקות לקביעת מועד אספקה והרכבה המתאים לכם במידת האפשר. אם טרם השלמתם את תשלום כלל עלות ההזמנה תוזמנו לסניף בו הזמנתם או טלפונית להשלמת ביצוע התשלום טרם האספקה.

מחלקת תיאום אספקות 09-9773022

המחלקה ממוקמת במרכז הלוגיסטי של החברה ברחוב דרך הים 1, כפר סבא, ועומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א’–ה’ 8:00-16:00. תפקידה הוא לתאם לנוחיותכם את מועד האספקה וההרכבה. התיאום נעשה יומיים לפני מועד האספקה לשעות הבוקר או אחה”צ במרווחי זמן המתנה מקובלים של 3 שעות. המובילים/טכנאים הינם קבלנים מקצועיים המועסקים באופן בלעדי, קבוע ויום יומי ברישיון ע”י חברת SIMPLY-WOOD לאורך שנים רבות והם אמונים על תחום ההובלה וההרכבה והכרת מוצרינו על בוריים. במידה ותרצו לפנות רהיטים ישנים מהבית יש לתאם אתם במקום את עלות הפינוי. לתשומת ליבכם, לאור המשבר העולמי והפגיעה בשרשראות האספקה והשילוח ברחבי העולם יתכנו עיכובים משמעותיים בזמני האספקה. אנו מצרים על חוסר הנוחיות הנגרם לכם בשל כך ומודים לכם על ההבנה והסבלנות. לקבלת סטטוס אספקה עדכני להזמנתכם יש ליצור קשר עם מחלקת אספקות.

תשלום בגין הובלה והרכבה

סכום עלות דמי ההובלה וההרכבה יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש (אונליין במסך ההזמנה) ויגבה בעת ביצוע האספקה בפועל (דמי הובלה והרכבה לרכישה אונליין ישולמו במעמד תשלום ההזמנה באתר). תוספת ההובלה לישובים מרוחקים ובכללם אזורי הבקעה והערבה, ישובים דרומית לבאר שבע, יישובי אצבע הגליל ורמת הגולן תחויב טלפונית בעלות נוספת בטרם אספקת המוצרים . החברה לא מבצעת הובלות והרכבות לשטחי יו”ש. לשימת לבכם כי בעת הזמנה באתר יתכנו הבדלים בעלויות ההובלה של הזמנות מרובות פריטים לעומת רכישה בחנות פיזית. מחירון הובלות והרכבות מופיע בסוף פרק זה.

תשלום מלא להזמנה באתר ובסניפים

כל הזמנה תסופק רק לאחר שהושלם תהליך הרכישה והתשלום בגינה, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל וכן בתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה. לא יתאפשר כל תיאום אספקה ללא תשלום מלא ערך ההזמנה.

צורך במנוף

לעיתים בגלל גודל רהיט שהוזמן, חוסר נגישות המעלית או חדר מדרגות צר יש צורך להסתייע במנוף. ברשות הטכנאים וכן בסניפים עומדת רשימת ספקי שירותי מנוף באזורכם. תוספת העלות הממוצעת לשירותי מנוף היא כ-400 ₪, תלוי בגובה ובקומה. עלות המנוף אינה כלולה במחיר ההובלה וההרכבה ותחול על הלקוח. עדיף תמיד לתכנן מראש שירותי מנוף אם יש חשש מוקדם לצורך בו.

תנאי איסוף עצמי

כללית אין אנו ממליצים על איסוף עצמי ובעיקר לא לרהיטים גדולים כמו ספות, מיטות, שולחנות אוכל, מזנונים, שידות טואלט וכדומה. רהיטים ככלל הינם כבדים ועתירי נפח ונדרשת מיומנות טכנית בהובלתם והרכבתם. היה ותבחרו לאסוף ולהרכיב עצמאית את המוצר לא תינתן עליו אחריות, שירות עתידי במידת הצורך יינתן בתשלום. על המעוניינים באיסוף והובלה עצמית לתאם זאת טלפונית לפחות 24 שעות מראש עם מחלקת אספקות ולהגיע בשעות פעילות המחסן עם רכב וכוח אדם מתאים להובלת המוצר שרכשתם.

החזרות שלא עקב פגם

בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א 2010 ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום בשלמות וללא פגמים באריזתו המקורית, בקיזוז עלויות ההובלה וההרכבה כולל דמי ההובלה חזרה ודמי ביטול בגובה 5% או 100 ₪ הנמוך מבינהם. תקנות אילו אינן חלות על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח. החברה אינה אחראית למוצרים שנמכרו פגומים ביודעין, מוצרים מתצוגה ומעודפים- שירות למוצרים אלו יינתן בתשלום, לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים אלו.

אחריות ותחזוקה

עם אספקת הרהיטים שרכשתם באמצעות מוביל וטכנאי מורשה תקבלו תעודת אחריות כוללת של SIMPLY-WOOD (ראו עמוד שירות ואחריות). יש להקפיד למלא את פרטיכם במקום המיועד ולוודא שהטכנאי/מוביל רשם את שמו המלא וחתם (כולל תאריך האספקה וההרכבה) על כתב האחריות. האחריות ניתנת לשנה על הרהיטים ול–12 שנים למזרנים. האחריות לא כוללת נזק שייגרם למוצר כתוצאה מהובלה עצמית, תאונה, חבלה, בלאי סביר, טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר עפ”י חוות דעתנו המקצועית. במידה והרהיטים סופקו באיסוף עצמי ממחסני החברה לא תינתן אחריות למוצר, שירות במידת הצורך יינתן בתשלום. נשמח אם תעיינו גם בהוראות האחזקה והשימוש ברהיטים המפורטים בנפרד בעמוד שירות ואחריות. מוצרי SIMPLY-WOOD מיוצרים באיכות גבוהה ועומדים בסטנדרטים ותקנים קפדנים ביותר.

מחירון הרכבה ושירות לצרכן

לחץ כאן לפתיחה

S i m p l y   L o a d i n g . . .