בתוך החדר האינטימי שלי

בתוך החדר האינטימי שלי

אנחנו מבלים בו בערך שליש מחיינו הבוגרים, הוא הדבר הראשון שאנחנו רואים כשפוקחים את העיניים, והמקום שנפגשיםבו בסוף כל יום עם עצמו ועם האנשים שאנחנו הכי אוהבים. דווקא הוא, לרוב, מקבל פחות תשומת לב בתכנון ובעיצוב.

מיטת BROOM
עיצוב: נעמה זוהר, צילום – גדי יוסף

זוכרים את החדר ההוא במלון או הצימר, זה עם המיטה הרחבה רחבה, המזרן המפנק והמצעים הרכים שלא רציתם להיפרד מהם, שהרגשתם שכל פרט בו מתוכנן במחשבה איך יהיה לכם נח ונעים ורומנטי, זה שלא רציתם לצאת ממנו ואז חזרתם הביתה לחדר השינה שלכם, שאף פעם אין בו מקום לשים את הבגדים בסוף היום, למיטה שלכם, שהרגישה קצת חורקת ולמזרן שאתם לא זוכרים מתי רכשתם אותו אבל הוא לא עושה לכם נעים בגב?

אל תחכו לחופשות כדי להרגיש את התחושה הזאת שהכל בחדר השינה מתאים ונעים לכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לחשוב מחדש על חדר השינה, על התכנון שלו, ועל האופן שבו הוא יכול לשפר את איכות החיים, לא פחות.

מוכנים לשדרג את חדר השינה?

חדר השינה צריך לאפשר לנו שינה איכותית, מקום מפנק לאינטימיות ורומנטיקה ומקום להיות בו אינדיווידואל. הוא צריך לעשות את כל אלה בלי לוותר על הפרקטיות שלו. כשמתכננים ומעצבים את החדר, חשוב לשים לב לארבע עקרונות המרכזיים, כדי שהחדר יטען אותנו באנרגיות טובות וימלא את הפונקציות שלו בצורה טובה.

שינה טובה

כולם יודעים שיום טוב מתחיל בשינת לילה טובה, אבל לא כולם מקדישים זמן לדברים הגדולים והקטנים שמשפרים את איכות השינה. הבסיס לשינה נעימה הוא מיטה שכיף להיכנס אליה ומזרן נח ותומך. בסיס המיטה תלוי בסגנון האישי והצרכים הפרקטייים שלכם – האם אתם מעדיפים בסיס עץ קלאסי או מיטה מרופדת, האם אתם אוהבים מיטה עם גב רחב, או זקוקים לארגז מצעים כדי לחסוך באחסון?

מיטת DANIELA
עיצוב: רונה טמקין, צילום – שירן כרמל

SIMPLY-WOOD בחרו את המיטה שלכם מתוך קולקציית המיטות של

אחרי שבחרתם מיטה, חשוב למקם אותה נכון – בצורה שתהיה נוחה ופרקטית.
מקמו את המיטה באופן שיאפשר גישה נוחה משני הצדדים. רצוי שתוצב סמוך לחלון, כדי ליהנות מאור ומאוורור. המקום הנכון ביותר למיטה הוא כזה שמאפשר לראות ממנה את הדלת, אבל לא ממש מול הכניסה לחדר, כדי שאפשר יהיה להתחפר במיטה עם ספר בלי להתגלות, ועדיין לראות מי מגיע. בחירת המצעים משלימה את החוויה – העדיפו מצעי כותנה רכים בגוונים בהירים ונעימים, והקפידו להציע ולסדר את המיטה בכל בוקר. מיטה מסודרת היא מתכון ליום חדש עם אנרגיות חיוביות ולתחושה נעימה כשנכנסים לחדר בסוף היום.


מיטת RATTAN
עיצוב: LOROS TLV, צילום: יואב פלד

הגיע הזמן להחליף גם מזרן? הכירו את מזרן Better Sleep מבית Simply Wood

אלמנטים נוספים שעוזרים לשינה טובה הם צבעים רכים ותאורה מגוונת – מנורות קריאה בעלות אור חלש, גופי תאורה עם דימר – המאפשרים גלישה רכה לחושך ולשינה. בדירות חדשות מערכות התריסים וההצללה תספק את החושך הדרוש, אבל אם אתם מעצבים דירה ישנה יותר, או אפילו שכורה, תמיד אפשר לפתור בעיות של תאורת יתר באמצעות וילונות אטומים, שיכולים להוסיף צבע ורוך לחלל.

רומנטיקה

התייחסו אל חדר השינה שלכם כאל מקום המפלט הזוגי שלכם. תחמו אותו בנפרד משאר החדרים בבית, לא רק באמצעות דלת אלא על ידי עיצוב שהוא
אחר – בוגר יותר, אישי יותר, כזה שמגביל את הכניסה של העולם שבחוץ. "אפשר ליצור את התחושה הזאת על ידי ריצוף אחר מבשאר החללים – חיפוי עץ או שטיח גדול שגם מכריח להוריד נעליים בכניסה. אפשר לצבוע את קירות החדר בגוונים אחרים. אפשר לייצר רכות ואינטימיות על ידי הוספה של כורסא זוגית,
כריות וכמובן – תאורה מתאימה.

גם פריטים דקורטיביים – תמונת חתונה ממוסגרת יפה, נרות, פרחים טריים – כל אלה הופכים את החדר לחלל נפרד וזוגי" אומרת לירון.

מיטת JENNY
עיצוב: מיכל וולפסון, צילום: איתי בנית

השתדלו לבחור בגווים בהירים ורגועים והימנעו מצבעים חזקים ומעוררים. בכל מקרה – אל תשתמשו ביותר מ-3 צבעים בחדר. שימוש בטקסטיל כמו וילונות, שטיחים, כיסוי מיטה וכריות מוסיף רוך לחדר. דמיינו וילונות לבנים ומתנפנפים, כריות בהירות, תפוחות ורכות מונחות על המיטה והיכנסו לאווירה רומנטית.

מיטת DEBBIE
עיצוב: טל ויסמרק, צילום – מאור מויאל

אני! אני!

גם אם אנחנו חולקים את החדר עם בן או בת זוג, כדאי שהחלל ישקף גם את האני הפרטי שלנו. יש לך חיבה לטפטים או טקסטורות? הם יכולים לקבל קיר אחד בחדר השינה. אם יש לך מזכרות יקרות ערך – אפשר למקם בחדר מדפים או כוננית כדי לתת להם מקום.

אפשר וכדאי להשתמש בשידות צד שונות – זה משווה מראה קליל יותר לחדר וגם נותן ביטוי לטעם האישי של כל אחד מבני הזוג. ההרמוניה בין כל החפצים והרהיטים חשובה, אבל תמיד אפשר ליצור פינה אישית ולשלב בין הטעמים של שני בני הזוג.


קונזולת BLACK ומראת SIRI יוצרות פינה אישית בחדר זוגי.
מעצבת- נירית פרידמן

פונקציונאליות

במגזיני עיצוב למיניהם מוצגים חדרי שינה ענקיים, בהם יש מקום למיטת קינג סיייז, ארגז מצעים, נדנדה, פינת הסבה ושולחן ביליארד. גודלו הממוצע של חדר השינה הישראלי לא מספיק לכל אלה, לכן צרו לכם סדר עדיפויות: מה חשוב לכם יותר – מיטה גדולה או ארון מרווח? אולי בכלל כורסת קריאה? לרוב, מרחב שינה ואחסון הם שני הדברים הקריטיים ביותר – שאר הדברים יכולים לחכות.

כאשר שטח החדר מוגבל, ותרו על ריהוט מיותר, בחרו רהיטים עם רגליים גבוהות ודקות, או מיטה מרחפת (או אחת עם ארגז מצעים נסתר), ואל תעמיסו יותר מדי על הקירות.

מיטה VENNESA

כשגודל החלל מוגבל חשוב מאוד למדוד היטב את הרהיטים בחנות, לפני הקנייה, ולחשוב על המרווח הדרוש למעבר בין הרהיטים, לפתיחת הדלתות וכו' – כדי לא להתקע עם ארון שדלתותיו נתקעות במיטה או שידה שהמגירות שלה נפתחות עד חצי העומק. ארונות בעלי דלתות הזזה חוסכים מקום, ומאפשרים גם תליית מראת גוף. אם בחרתם ארון בעל דלתות נפתחות, זכרו לשמור על מרחק של 80 סנטימטר בין החזית לבין כל רהיט אחר. העדיפו אחסון סמוי מאחורי דלתות ומגירות על מנת ליצור מראה ויזואלי נקי ולאפשר אווירת שינה נעימה בחדר.

לא משנה אם תבחרו לאמץ חלק מהטיפים או את כולם, כל שינוי שכזה במרחב האינטימי שלכם, יקרב אתכם לכיוון הרגשה המופלאה של לחזור הביתה בכל יום לחדר שינה מעוצב, שכמו לקוח מתוך חופשה חלומית.

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .