גם לבני הנוער מגיע ריהוט איכותי

גם לבני הנוער מגיע ריהוט איכותי

עיצוב על-זמני שתמיד באופנה בשילוב טרנדים עכשוויים, פתרונות אחסון פרקטיים בסטייל, ואפשרות התאמה אישית לטעם של כל מתבגר ומתבגרת: כל מה שחשוב לזכור כשמעצבים חדר לבני נוער

מיטת נוער BROOM

פעם, לפני שהילדים נולדו, ואולי כשהיו ממש קטנים, תכננתם להם חדר מהחלומות. עיצוב מתוק ורומנטי, המשלב לבן וצבעי פסטל, לפעמים עם הדמויות האהובות עליהם ביותר. חדר שכולו תמימות ורוגע. אבל מאז חלפו השנים, הפעוטות הפכו למתבגרים – וגם החדרים שלהם צריכים להשתנות ולשקף את המעבר הזה. 

"עבור מתבגרים, החדר הוא המבצר הפרטי שלהם", אומרת עירית רייזנר, מעצבת מוצר בחברת Simply Wood הישראלית, המתמחה זה 27 שנה בעיצוב וייצור ריהוט עץ איכותי. "הם בתקופה שבה הם מפתחים אישיות עצמאית ונפרדת מזו של ההורים. הם רוצים להיות קרוב למשפחה, אך גם לבד, או עם חברים בני גילם. העניין החברתי הוא המוקד בשנים האלה, והם מעבירים שעות רבות בחדר עם החברים – לומדים, מבלים, אוכלים, ממש הכל. לכן, החדר צריך להתאים לכל הצרכים האלה – ובו זמנית, לאפשר למתבגר ולמתבגרת לבטא את עצמם ואת ההעדפות שלהם. 

"חדרי הנוער כבר לא יכולים להיות ילדותיים ומתוקים. לרוב, המתבגרים מעדיפים עיצוב נקי יחסית, וכך הם יכולים "להלביש" את החדר בתוספות ואביזרים על פי טעמם. חשוב לדעת שבני הנוער של היום מעודכנים מאוד באופנה ובטרנדים הנוכחיים. רבים מהם, למשל, בוחרים בעיצוב נורדי, שהוא הלהיט בתחום ריהוט הפנים מזה מספר שנים, וצפוי לשמור על מעמדו בשנים הקרובות".

לדברי רייזנר, "שיקול נוסף של ההורים בבחירת ריהוט לחדר המתבגרים הוא היום שבו הילדים יעזבו את הבית – וייקחו איתם את הרהיטים לדירת הסטודנטים שלהם, או אולי החדר יהפוך לחדר עבודה. תכנון נכון חייב להביא את כל הדברים האלה בחשבון".

לקולקציית רהיטי הנוער Simply Wood >>

ספריה TAYLOR

פונקציונליות – בלי להתפשר על סטייל

מתוך הבנה כי צרכי המתבגרים הם ייחודיים, ושונים מאלה של הילדים או המבוגרים, ולאור בקשות רבות של לקוחות ומעצבות – הגיעו ב-Simply Wood למסקנה כי יש לפתח קולקציה ייחודית עבורם – עליה עמלו מעצבי החברה בחצי השנה האחרונה, כזו המבוססת על קונספט הפשטות המאפיין את Simply Wood.

"יש כמה עקרונות שהנחו אותנו בתהליך הפיתוח", מסבירה רייזנר. "העיקרון הראשון קשור לפונקציונליות של החדר – שצריך להכיל פריטים שימושיים בסיסיים, כמו מיטה, שידת לילה, שולחן עבודה, כיסא, כוננית ספרים או מדפים. כל אלה צריכים לשכון בחלל החדר בהרמוניה, כדי ליצור מרחב נעים ולא עמוס. 

"בעת עיצוב חדר למתבגרים, יש להביא בחשבון את השימושים העיקריים בחדר הזה. האם הוא ישמש בעיקר לשינה, לימודים, עיסוק בתחביבים, או הכל גם יחד? בנושא אחסון, למשל, ארגז מצעים מתחת למיטה, ספרייה מודולרית ושידות  – הם פתרונות יעילים, חוסכי מקום וגם נראים טוב".

מיטת נוער DANIELA

ריהוט שימשיך אתכם הלאה

נקודה קריטית נוספת, אומרת רייזנר, היא ההתאמה לטעמם של דיירי החדר. "למתבגרים כבר יש טעם ודעה עיצובית, וזו הזדמנות לשתף אותם בתהליך המרגש, של עיצוב חדר חדש. בעיצוב הקולקציה, שילבנו בין הקו העיצובי המוכר שלנו, לבין אלמנטים צעירים ו'חצופים' יותר, לצד גמישות בגודל הרהיטים. הקולקציה כוללת רהיטים ורסטיליים, שמאפשרים פריסה ועיצוב דינמי בחדר, ומשלבים בין שימושיות וסגנון. כל זאת, בסטייל הנורדי המזוהה כל כך עם סימפלי ווד. 

"היות ורוב הרהיטים עשויים מעץ במראה טבעי ונייטרלי – לנערים יש חופש רב לקשט ולעצב את החדר באמצעות אביזרים שונים. גם בעתיד, כשהטעם או השימוש בחדר ישתנו – אפשר יהיה לבצע התאמות בקלות, בלי צורך להחליף את כל סט הרהיטים. הדגש הוא על עיצוב 'טיימלס', שלאו דווקא מזוהה עם טרנד מסוים אלא קלאסי ושימושי בכל תקופה. העובדה שהרהיטים מיוצרים מחומרים איכותיים וברמת גימור גבוהה, מאפשרת שימוש של המשפחה כולה לאורך שנים רבות".

לקולקציית רהיטי הנוער Simply Wood >>

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .