עיצוב ישראלי בהשראה נורדית

עיצוב ישראלי בהשראה נורדית

מיטה, סלון, פינת אוכל, מזנון, מדפים – כל פריט ריהוט שאנחנו מכניסים הביתה תורם למראה של הבית שלנו ויותר מכך – לאווירה בו. אנחנו משקיעים מחשבה רבה בבחירה של פריטי הריהוט שלנו וחושבים איך הם ייראו בחלל, איך הם ישתלבו זה עם זה וכמה נעים יהיה לנו להשתמש בהם. אבל האם יש לאופנה מקום בבחירות שלנו? מסתבר שכן.

שיטוט באתרי עיצוב בינלאומיים מצביע על המגמה השולטת באירופה בשנים האחרונות – עיצוב נקי, סולידי עם דגש על "דיטיילס" בעיצוב מקורי. חברת Simply Wood הישראלית מובילה את המגמה הזאת בישראל עם שורה ארוכה של פריטים שהמשותף לכולם הוא אמירה בולטת בתחום העץ.

פשוט זה יותר

Simply Wood היא חברה משפחתית שהוקמה על ידי דני יאברי לפני 25 שנה. לאחר שמילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בתעשיית המזרנים והטקסטיל, זיהה את המחסור בחדרי שינה יפים. לאחר שפרש ממשרתו האחרונה החל לעצב ולייצר באיטליה ולמכור בסיטונאות בישראל. לפני 15 שנה עברה Simply Wood לקמעונאות ישירה בשש חנויות הרשת ברחבי הארץ. לניהול החברה הצטרפו גם אשתו וילדיו.

מיטת BROOM צילום: אוהד רומנו
ספה LULU

ניסיונו וראיית עולמו של מייסד החברה הובילו אותו להקים חברה שערך הדגל שלה הוא Simplicity (פשטות) ומכאן שמה. הרהיטים של Simply Wood (בתרגום: "פשוט עץ") משדרים הרמוניה, יופי ושקט, טבעיות, נוחות ורוגע – בדיוק אותם אלמנטים שכולם מחפשים כדי להרגיש בבית. העיצוב הייחודי והמוקפד של הרהיטים נעשה ברובו בישראל ומשלב חומרי גלם איכותיים כמו עץ, מתכת, זכוכית ובדים בקווים נקיים ופשוטים עם חשיבה מעמיקה על הארגונומיה, הנדסת האנוש, ואיכות הביצוע והגימור ברמה הגבוהה ביותר. צוות Simply Wood אף מקפיד לכתת רגליים ברחבי העולם כדי למצוא את הייצרנים ואנשי המקצוע שייצרו אלמנטים מורכבים שיבדלו כל רהיט ורהיט, דוגמת חריטה בעץ, כיפופי עץ, פרזולים, הדבקות בפורניר של צורות גיאומטריות, שיפועים, מגרעות, ידיות אינטגרליות, פטנטים לסגירה ונעילה ועוד.

גם כאן נשמר ערך הפשטות המינימליסטית. העיצוב האירופאי והנורדי בעיקר נקי מגימיקים והדגש הוא על ריהוט בעיצוב שקט, בצבעים סולידיים, ברמה איכותית גבוהה ועם מימד של על-זמניות (Timeless), כפי שיעידו המוני לקוחות מרוצים החוזרים ורוכשים רהיטים של החברה, בהן ניתן למנות בנקים, שגרירויות, בתי דיור מוגן ומשרדי היי-טק.

כיום ישראל היא השוק העיקרי של החברה, אך בעבר Simply Wood ייצאה ממגוון מוצריה לרשתות ופרויקטים ברחבי העולם כטנריף, ספרד, קפריסין, עומאן, דובאי, בחריין, כווית, קטאר וערב הסעודית.

התאמה לקהל הישראלי

כחלק מתהליך העיצוב צוות הפיתוח של Simply Wood דואג שכל רהיט ופריט יותאמו לטעם של הצרכנים המקומיים ולצרכי הבית הישראלי. "למדנו שהערך החשוב ביותר לצרכן הישראלי הוא 'תמורה בשפע' – לקבל את התמורה הטובה ביותר בעד הכסף שלו. הישראלי רוצה לרכוש מוצר יפה, מיוחד ואיכותי במחיר הוגן ונגיש עם אחריות ושירות לכל החיים. בעוד שהצרכן האירופאי חושב על קיימות, הצרכן הישראלי רוצה פונקציונליות ופרקטיות". זה אומר שהמיטות חייבות ארגזי מצעים, למזנונים צריכות להיות רגליים בגובה שיאפשר כניסה של רובוט ניקוי (העדפה הגיונית למדינה מדברית עתירת אבק), ושולחנות האוכל חייבים להיפתח כי מארחים כאן בכל סופשבוע.

מדפי BOXER צלם אוהד רומנו

ההיגיון הזה ממשיך גם לתחום הטקסטיל, שגם בו לצרכן הישראלי – שכאמור מארח ומתארח הרבה – יש העדפות מובהקות: הוא יעדיף בדים סינתטיים, חזקים וקלים לניקוי שאינם סופחים אבק ולכלוך, על פני בדים דוגמת צמר, כותנה ופשתן. 

מעבר להבנת הצרכים של הצרכנים הישראלים ב- Simply Wood מתגאים בכך שהם "מכניסים נשמה לחוויית הלקוח". יאברי מסביר: "זו ממש לא סיסמה שיווקית, זהו הערך המוביל אותנו והגישה שלנו כבר 25 שנה. חווית הלקוח חשובה לנו. המטרה שלנו היא לספק תמיד תמורה בשפע ולהפתיע את הלקוח. זו גישה מחייבת ביותר בכל שלבי המכירה. החל ברמה הגבוהה של איכות המוצר על כל מרכיביו, ממשיך במחירים הוגנים ומעל לכל – שירות מעולה, נציגי מכירות מקצועיים וישרים, עמידה בזמני אספקה, טכנאים אדיבים. האחריות הניתנת למוצרי החברה היא ל -12 חודשים, אך השירות מובטח לתמיד".

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .