הסלון שלכם רוצה מכם יותר

הסלון שלכם רוצה מכם יותר

הבית מעורר בנו תחושה של מקום מוכר, מזמין ובטוח. מקום שאנחנו מרגישים בו מספיק בנוח להיות "עצמנו", מרחב שמאפשר לחותמת האישית שלנו להדהד בו.  

לפעמים שינוי אחד קטן כמו רהיט חדש או שילוב מפתיע בין פריטים מסגנונות שונים – יכול לשדרג את מראה הבית כולו ולאפשר לנו לבטא את הפרשנות הייחודית שלנו בתהליך העיצוב וההום-סטיילינג.

אז איך תעשו את זה נכון? תתחילו מהסלון!

הסלון מהווה לרב את ה"פנים" של הבית, את מרחב האירוח הטבעי והמתבקש. ככזה, הוא מכתיב לעיתים קרובות את הקו העיצובי ומשפיע אף על החללים הסמוכים לו. שינוי מרענן, שאינו דורש מאמץ רב ואינו כרוך בהכרח בעלויות גבוהות, יעניק גם לסלון הכי 'מיושן' פילטר אטרקטיבי וגורף מחמאות.  

קחו הכל בפרופורציה

נקודת המוצא היא סידור הרהיטים בסלון כך שיזמינו שיחה, יאפשרו צפייה משותפת בטלוויזיה ויעניקו תחושה של מפגש וחיבור. מערכת הישיבה משחקת תפקיד חשוב בהדגשת הפרופורציות הנכונות של המרחב. במידה והסלון גדול, ניתן לחלק אותו לאזורי ישיבה פונקציונאליים (למשל, פינה ייעודית לקריאה) ולבחור בספה בעלת מראה עשיר ודומיננטי, שהנוכחות שלה מעניקה אפקט דרמטי לטוטאל-לוק השלם. אם הסלון קטן, ניתן למקם ספה זוגית (LOVE SEAT) ולצידה כורסאות בודדות על מנת לפתוח את הסלון ולייצר תחושה של חלל זורם, שיקי ומזמין. כך או כך, משחק מאוזן בבדים ובצבע יקפיץ את האווירה ויהפוך את הספה שלכם למושב הכי מבוקש בבית.

שימו את הקלפים על השולחן

החדשות הטובות הן שהטאבו של הסלון הקלאסי, עם שולחן אחד גדול במרכז החלל, נשבר מזמן. למה טובות? משום שהן מאפשרות לכם למצוא את הקומפוזיציה האידיאלית עבור הסלון הפרטי שלכם, להעז, לגוון ולחדש. הצבת מספר שולחנות, בגדלים שונים, עשויה להפוך את הסלון שלכם לדינאמי ומודולארי יותר באופיו, להבטיח חלל מוקפד ובו זמנית גם נתון לתמרון. אם תאמצו את המגמה העכשווית הזו, תגלו שהשולחן הופך להיות מוקד ההתרחשות והסלון נראה הרבה יותר צעיר, אופנתי ומתוחכם. תוכלו למשוך אל השולחן שבחרתם תשומת לב נוספת אם תניחו עליו לתצוגה חלק מהחפצים האהובים עליכם. אל תתביישו, שולחן יציב הוא כזה שנושא את האופי שלכם בגאווה.  

גשו למזנון

אל תטעו, המזנונים המאסיביים 'של פעם' לא באמת נעלמו… הם רק עודכנו לגרסה רכה ומעודנת יותר: הקונסולה. קונסולה מעוצבת הופכת כל פינה ריקה לאזור מוגדר ונוטף שיק. היא משמשת לא רק כפתרון אחסון פוטנציאלי אלא כפריט דקורטיבי העומד בפני עצמו. הפלוס הגדול של הקונסולה הוא שגם במראה נקי וניטרלי לחלוטין, היא עדיין מצליחה לייצר עניין, להתכתב באלגנטיות עם הריהוט שנמצא בסביבתה ולשדרג את החלל שבו היא ממוקמת כמעט בלי מאמץ. אם הסלון שלכם היה יכול לדבר, הוא היה צועק שהוא זקוק לאחת כזאת.

תעשו מקום

תתפלאו, תוספת אחת קטנה עושה את כל ההבדל. כורסא מעוצבת בסלון משדרגת אותו באופן מיוחד, ולעיתים קרובות משלימה את הפאזל שעד לפני רגע נדמה היה שמשהו בו "חסר". הוספת כורסא כאלמנט בודד, שאינו חלק מסט שלם, יכולה להעניק לחלל נגיעה מסקרנת ולהמחיש קונספט של סלון ייחודי ורב גוני.  
נכון, רצוי לשמור על קו כללי מאפיין גם כאשר אנחנו משלבים בין פריטים וסגנונות שונים, אבל אל תהיו נוקשים מדי עם עצמכם… תיעזרו בכורסא הבאה שלכם כדי לצאת מהשגרה ולשבור מעט את החוקים.

בשביל שבאמת נוכל להרגיש בבית, הבית צריך לשקף את הרצונות, ההחלטות והבחירות שלנו. כל שדרוג שאנחנו רואים לנכון לעשות במרחב שבו אנו גרים, לוקח אותנו צעד אחד קדימה אל המקום שבו אנחנו מרגישים הכי קרוב אל עצמנו. פריט מיוחד שמעורר מחדש את תשומת הלב, ריהוט בצבע בולט או בסגנון שונה מן המוכר, שינוי קטן שמייצר אפקט גדול – באמצעות כל אלה אנחנו מבטאים את האמירה האישית שלנו.

ואל תטעו, הסלון שלכם לגמרי יכול להעיד על כך!

 

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .