מיטות העץ חוזרות לאופנה

מיטות העץ חוזרות לאופנה

עם או בלי מגיפה אחרי שעות ארוכות של בילוי בחללים סגורים, בבית או במשרד, כל מה שאנחנו רוצים בסוף היום הוא אווירה ביתית חמימה ושקטה. מיטות העץ מכניסות את הטבע הביתה – ומהוות רהיט מעוצב , שימושי ויוקרתי גם יחד. בחברת רהיטי העץ הוותיקה Simply Wood מסבירים איך תבחרו לכם  דגם חדר שינה מתאים ביותר.

מיטת CHEVRON

התקופה המודרנית מאופיינת בכך שבני האדם כמעט לא יוצאים אל הטבע, אלא נמצאים שעות רבות בחללים סגורים וממוזגים, מוקפים חומרים מלאכותיים ומתועשים. בסביבה כזו, לא פלא שעולה הביקוש לרהיטי עץ – שמכניסים אלינו הביתה את תחושת המרחבים והטבע, ויוצרים אווירה ביתית, חמימה ושלווה.

"הגעגוע לטבע משפיע מאוד על עיצוב הבית, בדגש על חדר השינה", אומרת עירית רייזנר, מעצבת ומנהלת קשרי אדריכלים בחברת Simply Wood הישראלית, המתמחה בעיצור ויצור ריהוט עץ איכותי. "כך, אנחנו רואים ביותר ויותר בתים שימוש בחומרים טבעיים כגון מיטה ושידות מעץ, מצעים וכריות מבדים טבעיים, בחירה בגווני אדמה ניטרליים והכנסת צמחייה למרחב הביתי.

להבדיל ממוצרים סינטטים או מלאכותיים עם מראה אחיד ומונוטוני מביא העץ הטבעי ייחודי משלו בשלל טקסטורות וצבעים שונים המתיישנים גם באופן מרהיב, כך שכל רהיט נושא אופי וייחודיות משלו. "עם זאת, כשמדובר במיטה, מלבד עיצובה והמראה הטבעי והעל הזמני, עליה להיות עמידה לאורך שנים, שכן מדובר בפריט ריהוט שלא נרצה להחליף כל שנה-שנתיים". ב-Simply-Wood  מתייחסים  גם למרכיבי איכות כמו סוג העץ , העיבודים, אופן ההרכבה באופן המבטיח שימוש בכיף לאורך שנים.

מיטת BROOM

אז מה כדאי לכם לחפש במיטת העץ הבאה שלכם?

"בעידן הנוכחי, של ההתמקדות בעיצוב הבית, באינסטגרם ובסטוריז, יש לחדר השינה אמירה כמו לכל חלקי הבית. רבים מחפשים מיטת עץ המהווה אמירה עיצובית ומשתלבת היטב בסגנון של חדר השינה והבית כולו, כמובן בלי לפגוע בנוחות ובעמידות, אומרת רייזנר".

שיטוט בפינטרסט, באינסטגרם ובכתבות עיצוב יחשוף בפנינו את הטרנדים הכי לוהטים של השנה, החודש או אפילו השבוע, אבל הוא עשוי להותיר אתכם מבולבלים. אז מה כדאי לכם לחפש במיטת העץ הבאה שלכם? 

עיצוב מעודכן ועל זמני

רייזנר מספרת כי קו מיטות העץ של סימפלי ווד תוכנן במיוחד כדי לייצר פריטי ריהוט שהם מצד אחד מעודכנים ומצד שני קלאסיים. 

"העיצוב אמנם שואב מהטרנדים העדכניים, אך גם מבוסס על עקרונות קלאסיים על-זמניים. מיטות העץ שלנו הן מגוונות בסוגי העץ ובעיצוב שונה אחת מהשנייה, כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שהוא אוהב ומתחבר אליו".

חוסן ועמידות

"מיטה היא ככל הנראה הרהיט שאנחנו משתמשים בו הכי הרבה, מכל הרהיטים בבית", מסבירה רייזנר. "עם שהות של כמה שעות רצופות כל לילה, ולפעמים גם יותר מכך, למשל קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה במיטה או השתוללות עם הילדים, המיטה צריכה להיות חזקה ויציבה לאורך זמן. 

"מיטות עץ בתכנון נכון, מהחומרים המתאימים ובעיבוד, ייצור וגימור מתאימים – היא רהיט עמיד, ששומר על צורתו ותפקודו לאורך שנים".

חדר שינה RATTAN

חומר גלם איכותי

העץ ידוע כאחד מחומרי הגלם המציעים איכות גבוהה, ולפי רייזנר, "יתרון נוסף שלו הוא סגנונות העיבוד הרבים שהוא מאפשר, כפי שאפשר לראות בקולקציית המיטות המגוונת שלנו. כשמעצבים רהיט בעץ קשה, אפשר לעשות זאת בסגנון טבעי המדגיש את החריצים והקימורים של העץ, לשחק עם הטקסטורות, לשלב חומרים כמו ראטן וגם בין גוונים שונים, מאלון טבעי ועד אגוז אמריקאי. 

"המבחר הזה מאפשר למעצבים שלנו חופש יצירתי נרחב, כאשר הקולקציה כוללת מיטות כמעט בכל סגנון עיצובי שאפשר לחשוב עליו – מודרני, כפרי, קלאסי, רטרו וגם בוהו", היא אומרת.

"כך למשל, מיטת GROOVE, שמיוצרת באלון טבעי ואגוז אמריקאי, היא מיטת עץ נקייה ומינימליסטית, בסגנון מודרני. מי שמעדיף סגנון קלאסי יותר, יוכל למצוא את מיטת DEBBIE – המיוצרת מעץ אלון מלא בשילוב פורניר אלון, בדיגום קלאסי ועם קימורים מעודנים בראש ובחזית המיטה.

"לחובבי הסגנון הרטרו או הכפרי, יתאימו מיטת RATTAN הרומנטית – העשויה מעץ אלון מלא בשילוב פורניר אלון, ושומרת על קווים עגולים ונקיים, עם ראש מיטה מראטן טבעי; או מיטת CHEVRON, מעץ בפורניר אלון טבעי ובטקסטורות שברון פראיות המדגישות את יופיו של העץ.

"דגמים נוספים כוללים את מיטת BROOM, המאופיינת במוטות חרוטים ומיוצרת מעץ אלון מלא בשילוב פורניר אלון, המיטה אקלקטית ותשתלב היטב בסגנון מודרני, רטרו, בוהו או קלאסי; כן מיטת VICTORIA – העשויה מפורניר אלון טבעי בטקסטורות שברון פראיות".

מיטת DEBBIE

ולא לשכוח – התאמה אישית

אז מצאתם מיטת עץ חזקה ויציבה, המעוצבת לפי טעמכם – מה הלאה? כדי שהיא תתאים לכם ב-100%, חשובה היכולת לבחור מידות שונות למיטה, ולצרף לה מזרן תומך ונוח וארגז מצעים לפי הצורך. "אנחנו בסימפלי ווד יודעים שיש חדרים קטנים וגדולים, יש שיעדיפו מיטה קומפקטית, או בכפוף למרחב המתאים מיטה ענקית שאפשר להשתרע בה באלכסון", אומרת רייזנר. 

מיטות העץ של  Simply-Wood מוצעת במבחר מידות מ 120/190  ועד 180/200 וגם בגוונים שונים ובתוספות כמו ארגז מצעים ומבחר איכותי של מזרני Better-Sleep.

לקולקציית המיטות המלאה של Simply Wood >>

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .