2023: אל תפספסו את הטרנדים הכי חמים של עולם עיצוב הפנים

2023: אל תפספסו את הטרנדים הכי חמים של עולם עיצוב הפנים

איך לחדש ולרענן את עיצוב הבית בשילוב נכון של הטרנדים הבולטים כיום?  ריכזנו לכם במקום אחד סקירה מלאה וטיפים פרקטיים.

ספת שזלונג JESSIE, מדפי MODUL, סט שולחנות סלון ANNA, כורסא BILLY, מעצבת – Mazit Plada Palachi, צילום – שרון שטרן.

חומרים מהטבע

האמרה השחוקה 'הכל חוזר' רלוונטית מתמיד – מי היה מאמין שסט הבמבוק מהגינה של סבתא יחזור להיות רלוונטי? וזה על קצה המזלג – ראטן, קש ובמבוק הם ללא ספק גולת הכותרת של עולם העיצוב בשנה האחרונה. שילוב של חומרים אלו לצד עץ טבעי ובדים בצבעים חמימים, מייצרים תחושה וינטג'ית, חמה ורכה.
נסו לשלב רהיט שהוא "piece" המשלב בתוכו חומרים טבעיים בתור הכוכב המרכזי של החדר. אם אינכם רוצים להתחייב לרהיט מרכזי – ניתן לעשות זאת גם בעזרת שילוב מספר אלמנטים קטנים יותר, כמו למשל שולחן צד, קונסולה או כסאות לפינת האוכל. העיקר לא להגזים.

מיטה RATTAN

ספסל TOMMY, מעצבת – רוית רוד, צילום – אבי קבלו

צבעי אדמה

אחרי מספר שנים של עיצוב פנים המאופיין בפלטת צבעים על הצד הקריר יותר, צבעים המשדרים סטייל של מודרניות-סטרילית, אנחנו רואים התחממות בפלטת הצבעים העדכנית. גוונים של צהוב, חומים, נגיעות של חמרה וכתומים על בסיס רקע שהוא ברובו לבן. ההמלצה שלנו: לתת לצבעוניות לבוא מבחירת הרהיטים, ופחות בהחלטות הרות-גורל כמו צביעת קירות, העלולים להקטין את החלל ולהגביל אתכם בהמשך.
בונוס למיטיבי לכת: חובבי הצמחים כבר יודעים שפלטת הצבעים החמה היא המחמיאה ביותר לירוקים המהממים של העציצים. שלבו מספר עציצים להעצמת הצבעים החמים ולהעשרת המראה הטבעי והנעים. 

מערכת ישיבה LOREN
כיסאות בר CALISTO. מעצבת – קרן מאיר

Less is more

מינימליזם אינה עוד מילה שמתארת תכולת תיק של נווד במדבר – היא תנועה של ממש, שמצאה את דרכה אל עולמות עיצוב הבית. המוטו: לנצל באופן מירבי את החלל, בצורה אינטליגנטית ונקיה.

איך תעשו את זה נכון? בעזרת בחירה נכונה וקפדנית של ריהוט – אם הרהיטים יכולים לשמש גם כמקום אחסון, מה טוב. שמירה על צבעוניות ניטרלית ברובה עם נגיעות של צבעוניות עזה, ויתור על ריהוט כבד שאין לו שימוש פרקטי.

שולחן PALERMO וכיסאות FAN – מעצבת Netta Zentner. צלם – Gadi Yosef

מיטות העץ חוזרות ובגדול

מיטות העץ המעוצבות חזרו בענק לתודעה בשנה האחרונה, במגוון צורות וגדלים. ראש מיטה, מעודן וטרנדי, יכול לגמרי לשנות את פני חדר השינה שלכם. וגם, יכול להוות דוגמה מעולה לכל הערכים שצוינו כאן לפניו: 

הוא יכול לשמש כ-"piece" מרכזי, המשלב חומרים טבעיים (קש \ ראטן \ במבוק). על אותו משקל הוא יכול להיות מרופד בצבעי אדמה. הוא יכול להיות חלק ממיטה פרקטית לחלוטין עם ארגז אחסון גדול, או משולב במנגנונים מתכווננים – העיקר שישלב בתוכו אלמנטים עיצוביים שיעשו לכם שינוי משמעותי בחלל ובאווירה.

מיטת STRIPE

קולקציית הקיץ של Simply Wood משלבת בתוכה את כל הנגיעות הטרנדיות ומיישמת אותם בצורה אלגנטית, מוקפדת, על ליין מרהיב של רהיטים – בלי להתפשר על איכות.

את כל הפריטים ומגוון פריטים נוספים יפהפיים תוכלו למצוא בחנויות הרשת של Simply Wood >>

בלוגים אחרים

עכשיו, גם רהיטי האיכות של Simply-Wood לרכישה אונליין

"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית" ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood  המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, ...

המשיכו לקרא

הגוזלים עזבו, ההורים שדרגו את הקן

הצצה לבית משנות ה 80 שהפך לווילה יפיפייה עם יחידת אירוח מטריפה הגוזלים עזבו את הקן, ובני הזוג מאזור השרון החליטו לשדרג את הבית שנבנה בשנות השמונים, ...

המשיכו לקרא

S i m p l y   L o a d i n g . . .